بلندپروازی رحمتی

بلندپروازی رحمتی

در روزهایی که آلومینیوم 13 دیدار متوالی را بدون پیروزی پشت سر گذاشته بود، مهدی رحمتی با حضور بر روی نیمکت این تیم به دنبال تغییر وضعیت آشفته‌ای بود که اراکی‌ها به آن دچار شده بودند. تیمی که با نتایج درخشان در نیم فصل نخست با استقلال، پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول رقابت داشت، در پایان هفته بیست و دوم تا رتبه 11 جدول سقوط کرد.
اما نشستن رحمتی روی نیمکت آلومینیوم با یک پیروزی روحیه بخش برابر تراکتور همراه بود .همین پیروزی مقابل تراکتور سرآغاز روند خوب و رو به رشد تیم سیدمهدی بود که اکنون شانس ایستادن در جایگاه هفتم جدول را جست‌وجو می‌کند.
در حالی‌که رحمتی در دو دیدار برابر تراکتور و فجرسپاسی تیمش را هدایت کرده بود، باید در استادیوم آزادی به مصاف تیم گل محمدی در جام حذفی می‌رفت که بازی دو بر یک باخته را با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد.پس از آن آلومینیوم با غلبه بر خلیج فارس ماهشهر راهی دیدار فینال شد و اگر تیم رحمتی کمی خوش شانس بود می‌توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
پس از این شکست تلخ، تمام تمرکز رحمتی و کادرفنی روی ادامه فصل و کسب رتبه تک‌رقمی بود و آن‌ها توانستند با غلبه بر صنعت نفت و کسب یک تساوی ارزشمند برابر استقلال، جمع امتیازات خود را به عدد 35 برسانند و این هفته در پی غلبه بر تیم همسایه خود در جدول رده بندی یعنی پیکان هستند که تنها یک امتیاز از اراکی‌ها عقب‌تر است.
رحمتی به‌عنوان سرمربی آلومینیوم قصد دارد با یک پایان خوب در لیگ بیست و یکم، برنامه‌هایش را برای فصل بعد به مدیران اراکی ارائه دهد تا این تیم بتواند در فصل بعد به بلند پروازی‌های خود ادامه دهد که شاید کسب سهمیه آسیایی، یکی از این اهداف باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه