اجرای ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در فاروج

اجرای ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در فاروج

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در خراسان شمالی گفت: امسال برای شهرستان فاروج از محل تسهیلات این بنیاد ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی اجرایی می‌شود.
جواد عبدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته ۱۱۸ طرح اشتغال‌زایی در شهرستان به ارزش ۴۵میلیارد ریال اجرایی شد که در سال۹۹ هم ۱۲۸ طرح با همین رقم تسهیلات محقق شده بود.
وی افزود: سال گذشته ۱۵۰طرح به بانک‌های عامل معرفی شده بود اما تضامین بانکی و مشکلات متقاضی امکان تحقق ۱۱۸طرح را فراهم کرد.۱۵۰ طرح امسال با اولویت اجرا در ۶ یا هفت روستای شهرستان برنامه‌ریزی می‌شود.
عبدی به امضای تفاهم‌نامه بنیاد برکت با چهار دستگاه بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و ارتباطات در سطح کلان اشاره کرد و افزود: اعتبارات در حوزه بهزیستی از منابع تبصره۱۷ جذب می‌شود و متقاضیان طرح‌ها در این دستگاه طی دو تا سه هفته آینده به مرحله بانک می‌رسند.
وی با اشاره به اینکه در استان در قالب طرح فراز در سطح وسیعی برای باغ‌های انگور خراسان شمالی شرایط پرداخت تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت فراهم شده است، اظهار کرد: فاروج نیز از این فرصت با توجه به بالا بودن سطح زیر کشت این محصول می‌تواند برخوردار شود که به جهاد کشاورزی برای معرفی متقاضیان فرصت داده شده است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه