آیت‌الله علم‌الهدی: مسئولان موضوع گرانی را حل کنند

آیت‌الله علم‌الهدی: مسئولان موضوع گرانی را حل کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشهد با همه عظمتی که از نظر مضجع شریف امام رضا(ع) دارد، مورد تهاجم دشمن هم از نظر مسائل امنیتی و هم از نظر مسائل فرهنگی قرار گرفته است.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اضافه کرد: یک جریان می‌خواهد مشهد را به‌هم بریزد، ماجرا یک ماجرای عادی و معمولی نیست، جریانی است که شهر و امام رضا(ع) و جریان مرجعیت همه مردم که از همه دنیا به اینجا می‌آیند را هدف گرفته و می‌خواهند از اینجا، کل کشور را هدف بگیرند، امیدواریم عزیزان ما در عرصه‌های امنیتی با آن تدبیر و حذاقتی که دارند، مطلب را دقیقاً بررسی کنند.
به گزارش مهر، آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: گرانی در امکانات معیشتی، مردم را رنج می‌دهد، نمی‌شود به کمبودها، نارسایی‌ها و تحریم نسبت داد؛ امروز که ارز به نقطه ثابت رسیده و تورم مهار شده و رو به کاهش است، مردم نباید در اولیات زندگی خود دچار گرانی باشند.
وی افزود: معلوم است یک عده عناصر سودجوی ناپاک عامل این گرانی و تنگنای معیشت برای مردم شدند که امیدواریم عزیزان ما در هر سه قوه این مشکل را حل کنند؛ این‌ها را سر جایشان نشاندن برای یک نظام مقتدر و حاکمیت قدرتمندی که بر همه شئون داخلی و خارجی کشور مسلط است، کار سختی نیست.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه