اینیستا: دوست دارم به بارسلونا بازگردم

هواداران باید منتظر بمانند

اینیستا: دوست دارم به بارسلونا بازگردم

متن پیش رو ترجمه فشرده‌ای از مصاحبه مجله World Soccer با اینیستا است. به‌طور حتم این مصاحبه برای طرفداران ایرانی وی خواندنی است.
لیگ فوتبال ژاپن:در اینجا در لیگ پیشرفت زیادی به‌وجود آمده. رشد كرده و مهم‌تر از همه، در لیگ رقابت‌های سختی وجود دارد. این رقابت چیزی است که من دوست دارم و از زمان ترك بارسلونا به دنبال آن بودم. 
 بازنشستگی: صادقانه بگویم، من هنوز همان احساسی را دارم که ما فوتبالیست‌ها هنگام تمرین، بازی و مسابقه داریم. روزی فرا می‌رسد که همه چیز مثل قبل نیست، اما در حال حاضر احساس خوبی دارم، خوشحالم و برای یکی دو سال دیگر ادامه خواهم داد. 
 مربیگری: در مورد آن فکر کرده‌ام. درست است که من دوست دارم مدرک مربیگری خود را بگیرم. این کاری است که انجام خواهم داد، اگرچه نمی دانم از آن استفاده خواهم کرد یا نه. 
 بازگشت به بارسلونا:آن دسته از هواداران بارسلونا که آرزوی دیدن من را در کنار ژاوی در نیوکمپ دارند، باید منتظر بمانند. دوست دارم به هر شکلی که می توانم به بارسلونا بازگردم.
 فینال  جام جهانی:این لحظه‌ای در تاریخ است و زندگی كردن با آن باورنکردنی است. حتی امروز، بعد از این همه سال، هنوز فکر کردن به آن گل و آن زمان من را هیجان زده می‌کند. جادویی بود، لحظه‌ای که گل می‌زنید، همه چیز را فراموش می‌کنید. فقط شروع به دویدن می‌کنید، فریاد می‌زنید، سپس هم تیمی‌هایتان می‌آیند. دیوانگی محض.
 لوئیز انریکه: لوئیز را دوست دارم. فکر می‌کنم تصمیم برای انتصاب او موفقیت آمیز بود، زیرا می دانم او چگونه است و چگونه کار می‌کند.
اسپانیایی‌ها در یورو ٢٠٢١ تابستان گذشته به موفقیت بسیار نزدیک شدند. تنها جزئیات کوچک باید ردیف بشود، اما او در حال ساخت یک گروه بسیار خوب از بازیکنان است و امیدوارم بتوانند برای قهرمانی جام جهانی امسال بجنگند.
تیم ملی اسپانیا: مطمئنم تیمی است که رقابت خواهد کرد. من خیلی امید و ایمان زیادی به تیم دارم. بدیهی است که برنده شدن در این نوع تورنمنت‌ها همیشه به چیزهای زیادی بستگی دارد که باید در مسیر شما پیش برود یا موقعیت‌هایی که ممکن است باعث حذف شما شود. اما فکر می‌کنم باید روی تیم ملی اسپانیا حساب زیادی باز كنیم.
یورو ٢٠٠٨ ذهنیت تیم ملی اسپانیا را به طور تمام و كمال تغییر داد. ما فهمیدیم که می‌توانیم با بازیکنان مستعد جام‌های مهمی را کسب کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه