حمایت از بخش خصوصی با تسهیلات کم بهره

حمایت از بخش خصوصی با تسهیلات کم بهره

به متقاضیان بخش خصوصی در خراسان جنوبی تسهیلات با کارمزد پایین برای ایجاد اشتغال اعطا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون هماهنگی امور اقتصادی استان در کارگروه استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، گفت: ضروری است دستگاه‌های اجرایی مربوط از جهاد کشاورزی تا کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تحقق طرح‌های ارائه شده برنامه‌ریزی داشته باشند.
اشرفی با اشاره به اینکه وضعیت همراهی و مساعدت بانک‌ها نیز نیازمند پایش است، افزود: چرخاندن چرخ صنعت استان هنری است که از عهده بانک‌ها برمی‌آید و ضروری است همکاری‌های لازم صورت پذیرد.
وی افزود: برای ایجاد اشتغال به متقاضیان بخش خصوصی در خراسان جنوبی با همکاری بانک‌ها تسهیلات با کارمزد پایین و بازپرداخت بلند‌مدت اعطا خواهد شد.
مدیرکل اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی نیز گفت: ۸۹۶ میلیارد تومان برای استان در سال۱۴۰۱ مصوب شده که با افزایش سهم بانک‌ها، ۲هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان افزایش دارد.
ذاکریان افزود: تاکنون حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان طرح مصوب داشتیم و ۱۰۴میلیارد تومان هم پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل انجام شده است.
وی گفت: در جلسه دیروز هم ۲۴۷ طرح جدید با اعتبار حدود ۵۰میلیارد تومان مصوب شد که در مجموع تاکنون ۵هزار و ۵۲۰ اشتغال جدید و تثبیت شده داریم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه