با هرگونه قصور درخصوص «گلستان‌شهر» بجنورد برخورد خواهیم کرد

با هرگونه قصور درخصوص «گلستان‌شهر» بجنورد برخورد خواهیم کرد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: برخی دستگاه‌ها باوجود انقضای مهلت‌ها و مواعد پیش‌بینی شده برای انجام و پایان کار پروژه‌ها، همچنان به تعهدات و وظایف خود عمل نکرده‌اند، ازاین‌رو وفق مقررات با هرگونه قصور و سهل‌انگاری برخورد خواهیم کرد.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام براتی‌زاده در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، ضمن هشدار به مسئولان اجرایی ذی‌ربط درخصوص مشکلات گلستان‌شهر، اظهار کرد: تاکنون نقش دادگستری حمایتی بوده و فراتر از وظیفه کمک کرده است تا کار بر زمین مانده، بیش از این معطل و معوق نماند.
وی گفت: دادگستری در این مسیر تلاش کرده است در کنار دستگاه‌های اجرایی باشد و مسائل و مشکلات مبتلابه آنان را تا حصول نتیجه پیگیری کند. 
براتی‌زاده در پایان با اشاره به رفتار‌های پرخطر برخی از شهروندان به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه پایان سال ارتقای سطح آگاهی‌های اجتماعی، نظارت دقیق و مستمر بر اماکن خریدوفروش و توزیع مواد محترقه را گام بسیار مهم و مؤثر در پیشگیری از بروز و تکرار حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری پایان سال دانست و بر ضرورت تقویت سطوح‌ سازوکارهای نظارتی و مراقبتی در این خصوص تأکید کرد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه