تشکیل قرارگاه خدمات سفر در مشهد

تشکیل قرارگاه خدمات سفر در مشهد

فرماندار مشهد از تشکیل قرارگاه خدمات سفرهای نوروزی در مشهد خبر داد و گفت: احکام مسئولان کمیته‌های یازده‌گانه این قرارگاه صادر شده است.
محسن داوری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: فعالیت کمیته‌ها و شرح وظایف و مأموریت‌های هر یک از آن‌ها تعیین شده است و کمیته‌های هماهنگی خدمات بخشداری‌ها و شهرداری‌ها، نظارت و ارزیابی عملکرد، بهداشت و سلامت، خدمات انتظامی و امنیتی، خدمات حمل‌ونقل و برنامه‌ریزی و آمار، خدمات شهری و محیط زیست، نظارت و تنظیم بازار، خدمات امداد و نجات، امور فرهنگی، تبلیغات و فضای مجازی، خدمات مسافرتی و اسکان، ۱۱ کمیته فعال در قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد هستند. حسین امیرکلالی، دبیر قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد نیز گفت: فعالیت رسمی این قرارگاه از ۲۵اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ خواهد بود و ۲۴ اسفند نیز مانوری با حضور تمام مدیران و دستگاه‌های مرتبط در قالب قرارگاه خدمات سفر برگزار خواهد شد. 
استاندار خراسان رضوی ۱۲‌اسفند؛ تشکیل قرارگاه خدمات سفر در مشهد به ریاست فرماندار و با هدف مدیریت مطلوب خدمات به زائران و مسافران نوروزی را خواستار شد.
نظری در این راستا خاطرنشان کرد: قرارگاه خدمات سفر مشهد باید به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته باشد بنابراین سازوکار ۲۴ ساعته برای تمامی دستگاه‌ها طراحی شود تا قادر به انجام اقدام‌های لحظه‌ای و آغاز عملیات در نخستین فرصت بروز شرایط خاص باشیم.
وی ادامه داد: هیچ مرخصی برای مسئولان و مدیران تمامی دستگاه‌های استان از ۲۵اسفند تا ۱۵ فروردین صادر نمی‌شود و تمامی دستگاه‌های دولتی نیز در این زمینه به صورت آماده‌باش هستند و همه دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم درگیر کارند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه