ساخت و تجهیز مدارس مناطق محروم

ساخت و تجهیز مدارس مناطق محروم

با هدف کمک به توسعه عدالت آموزشی در کشور، بنیاد کرامت رضوی از ابتدای امسال در قالب طرح‌های حمایتی مختلف از جمله ساخت، مرمت و تجهیز از مدارس مناطق کم‌برخوردار کشور حمایت کرده است. 
به گزارش آستان‌نیوز، بنیاد کرامت رضوی از ابتدای سال جاری پس از احصای نیازهای شماری از مدارس نواحی کم‌برخوردار، خدمات مورد نیاز آن‌ها را ارائه کرده و با مشارکت شبکه خادمیاران رضوی بیش از 125 میلیارد و 731 میلیون ریال برای این کار صرف شده است. 
دامنه ارائه این خدمات بسیار گسترده بوده و علاوه بر مناطق کم‌برخوردار مشهد، دانش‌آموزان برخی نقاط دوردست از جمله شهرستان جوانرود استان کرمانشاه نیز از آن بهره‌مند شده‌اند. در این راستا، بنیاد کرامت رضوی در شهرستان جوانرود کرمانشاه مدرسه‌ای 15 کلاسه را با صرف 30 میلیارد ریال اعتبار ساخته است. 
البته رسیدگی و رفع کمبودها و نیازهای مجاوران و هم‌استانی‌ها نیز یکی از اولویت‌های بنیاد کرامت رضوی است. در طول سال جاری، بنیاد کرامت رضوی برای تکمیل و تجهیز مدرسه «شهدای قرقی» از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد با اعطای مصالح ساختمانی و نیز تأمین برخی نیازهای آموزشی به رفع مشکلات دانش‌آموزان این روستا کمک کرده است. همچنین مدرسه روستای برج‌موری از توابع بخش رضویه شهرستان مشهد که در اثر زلزله سال 96 دچار تخریب شده بود، با 110 میلیون ریال اعتبار مرمت و با امکانات آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان تجهیز شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه