از شنیدن نقدها خوشحال می‌شوم

رئیس‌ قوه قضائیه در جمع اصحاب رسانه: 

از شنیدن نقدها خوشحال می‌شوم


جمعی از مدیران رسانه‌های کشور در ضیافتی میهمان رئیس قوه قضائیه بودند. رئیس دستگاه قضا طی سخنانی در این مراسم، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این محفل به گرد هم نشسته‌ایم تا نقد و نقادی کنیم و دلسوزانه و خیرخواهانه نواقص و کاستی‌ها را برطرف سازیم؛ من شخصاً از شنیدن نقد‌ها خوشحال می‌شوم و آن‌ها را در راستای رفع نواقص و کاستی‌ها به کار می‌بندم. البته قدر مسلم چنانچه بخواهیم فارغ از نقد‌ها و کاستی‌ها، از نقاط قوت نظام بگوییم، سخن و مطلب برای گفتن و نوشتن بسیار بیشتر از نقدهاست.
محسنی اژه‌های تصریح کرد: قطعاً به قوه قضائیه نقد وارد است و ما در این زمینه تعارف نداریم؛ ما ادعا نداریم در تراز نظام در همه بخش‌ها ارتقا پیدا کرده‌ایم، بنابراین خود را محتاج نقد و رفع نواقص می‌دانیم.
وی در ادامه بیان کرد: امروز وضعیت امنیت روانی جامعه خوب نیست؛ این امنیت را چه کسی به هم می‌زند؟ این امنیت از کدام ناحیه به هم می‌خورد؟ آیا در همه این موارد دشمنان دخیل هستند؟ آیا همه این موارد از ناحیه یک طیف خاص صورت می‌گیرد؟ بدون تردید در وهله نخست باید رفع عیوب و نواقص را از خودمان شروع کنیم و همگان به حفظ و تقویت امنیت روانی جامعه یاری رسانیم. در خیلی از مواقع خود ما از طریق رسانه‌ها و تریبون‌هایی که در اختیار داریم، امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کنیم؛ بنابراین در این زمینه باید بسیار مراقب بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه