درج نماد شرکت صنایع غذایی رضوی در فرابورس

درج نماد شرکت صنایع غذایی رضوی در فرابورس

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی از درج نماد شرکت صنایع غذایی رضوی در بازار فرابورس خبر داد و گفت: این مجموعه پس از احراز تمامی شرایط پذیرش، وارد بازار سرمایه کشور شده است.


سید مهدی سدیدی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز اظهار کرد: شرکت صنایع غذایی با نماد «نان رضوی» و ذیل گروه محصولات غذایی و آشامیدنی فعالیت خواهد کرد. سرمایه ثبت شده این شرکت در حال حاضر ۱۰ هزار میلیارد ریال و سود خالص حسابرسی شده در ۶ ماهه نخست سال جاری، هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال بوده است.
وی با اشاره به تولید حدود ۳۲ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصول در این شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: ۱۰ درصد از مجموع محصول تولیدی نیز صادر شده است.
سدیدی با اشاره به پذیرش دو شرکت تابعه این بنیاد در فرابورس در کمتر از ۶ ماه در سال جاری گفت: امسال سهام شرکت‌های خمیرمایه رضوی با نماد «غمایه» و نیز نخریسی و نساجی خسروی خراسان با نماد «نخریس» در بازار فرابورس عرضه شد.
رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی تأکید کرد: مجموعه اقتصادی آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی را برای عرضه مستمر شرکت‌ها و مؤسسات اقتصادی رضوی در بازار سرمایه هدف‌گذاری کرده است. در حال حاضر هم مراحل پذیرش و ورود تعدادی دیگر از شرکت‌های تابعه به بورس و فرابورس در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک سایر شرکت‌ها پذیرش خواهند شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه