کودتای مالک آمریکایی روسونری

واکنش‌ها به اخراج عجیب مالدینی از میلان

کودتای مالک آمریکایی روسونری


با تصمیم مالک آمریکایی باشگاه میلان، پائولو مالدینی اسطوره این باشگاه از سمت خود به عنوان مدیر فنی قرمز و مشکی‌ها برکنار شد. در هفته‌های گذشته مالدینی به صورت ضمنی از عدم سرمایه‌گذاری جری کاردیناله، مالک آمریکایی باشگاه در پنجره‌های نقل و انتقالات انتقاد و خواستار اختصاص مبالغ بیشتری برای خرید بازیکنان در تابستان پیش رو شده بود. این در حالی‌است که مالک آمریکایی میلان که حدود یک سال است این باشگاه پرافتخار ایتالیایی را خریداری کرده، بیشتر بر سوددهی باشگاه و همچنین سرمایه‌گذاری حداقلی برای خرید بازیکنان تأکید دارد. روز سه‌شنبه پس از پایان فصل جاری رقابت‌های سری آ فوتبال ایتالیا جلسه‌ای میان کاردیناله و مالدینی برگزار شد که گفته می‌شد در این جلسه سیاست‌های آتی باشگاه و همچنین بودجه‌ای که قرار است برای خرید بازیکنان جدید در اختیار مالدینی قرار گیرد، مورد بررسی قرار می‌گیرد. 
اما برخلاف پیش‌بینی‌ها این جلسه بسیار کوتاه برگزار شد و کاردیناله در این دیدار، اسطوره میلان را از سمت خود برکنار کرد. ستاره‌های تیم میلان در صفحات شخصی خود در فضای مجازی به اخراج پائولو مالدینی از این باشگاه واکنش نشان دادند. اولین واکنش را از رافائل لیائو شاهد بودیم. مهاجم پرتغالی در این ویدئو در حالی که مشغول رانندگی است با حرکت دست، زیپ دهان خود را می‌کشد تا نشان دهد حرف‌های زیادی برای گفتن در این مورد دارد اما از گفتن آن و علنی کردن اعتراضش معذور است. 
مایک مانیان، دروازه‌بان میلان نیز با انتشار عکس‌هایی در کنار مالدینی و ماسارا، به شعار «همیشه میلان» تأکید کرد. ساندرو تونالی، ستاره جوان میلان هم مثل مانیان عکسی در کنار مالدینی و ماسارا استوری کرده و برای آن‌ها قلب گذاشت. یاسین عدلی، مدافع ۲۲ ساله میلان نیز با انتشار عکسی از مالدینی خود را در صف مخالفان این تصمیم مالکیت باشگاه قرار داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه