آغاز نام‌نویسی طرح قرآنی «90 روز نورانی»

آغاز نام‌نویسی طرح قرآنی «90 روز نورانی»


از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، نام‌نویسی دومین دوره طرح قرآنی «90 روز نورانی» شامل ارائه آموزش‌های روخوانی قرآن کریم مهدالرضا(ع) ویژه کودکان در مشهد آغاز شد.
به گزارش آستان نیوز، این طرح ویژه کودکانی است که مهرماه سال۱۴۰۱موفق به نام‌نویسی درکلاس‌های مهدالرضا(ع) نشدند و می‌توانند پیش از ورود به مدرسه در ایام تابستان با شرکت در این طرح، روخوانی قرآن کریم را فراگیرند.
نام‌نویسی این دوره آموزشی از 9 اردیبهشت آغاز شده و متولدان نیمه دوم سال 1395 و نیمه اول سال 1396 تا ۲۵ اردیبهشت ماه مهلت دارند در این دوره آموزشی شرکت کنند‌.
کلاس‌های آموزشی طرح «90 روز نورانی» از  6 خرداد آغاز می‌شود و تا  نیمه شهریورماه ادامه دارد. نوآموزان در قالب این طرح، آموزش روخوانی قرآن، آیات و احادیث کاربردی را به شیوه قصه و بازی فراخواهند گرفت.
علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به سایت Markazquran.razavi.ir مراجعه کنند.
این طرح سال گذشته در 10 منطقه مشهد برگزار شد که بنا به استقبال خوب کودکان،  سال جاری در مراکز قرآنی و مساجد 12 منطقه شهر مشهد برگزار می‌شود. همچنین این طرح قرآنی با نظارت دفاتر کانون خدمت رضوی در استان‌های مختلف نیز برگزار می‌شود که زمان و شیوه نام‌نویسی آن در آینده اعلام خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه