طارمی – الهلال؛ سوژه رسانه‌های اروپایی

جنگ مارکا و اوجوگو بر سر ستاره ایرانی ادامه دارد

طارمی – الهلال؛ سوژه رسانه‌های اروپایی

پنجشنبه شب، فلیکس دیاز سردبیر نشریه معتبر مارکا اسپانیا به صورت تماس ویدئویی، میهمان برنامه ملعب از شبکه اس‎بی‎سی عربستان بود.


او در بخشی از صحبت‌هایش ضمن تأیید پیشنهاد الهلال به مهدی طارمی مدعی شد احتمال حضور این مهاجم ایرانی به همراه دی ماریا و ایسکو در لیگ عربستان زیاد است.
در این برنامه، توییت یک کاربر به نمایش گذاشته شد که درباره صحت پیشنهاد الهلال به طارمی پرسیده بود و مجری برنامه نیز با طرح این پرسش از سردبیر مارکا پرسید که موضوع حضور طارمی در عربستان تا چه میزان صحت دارد که دیاز در پاسخ گفت: بله درست است. امروز با یک سری مدیر برنامه‌های حاضر در مادرید ‌صحبت می‌کردم. یک بازیکن بزرگ، فصل آینده در یک باشگاه عربستانی بازی خواهد کرد.
در همین حال، از ایتالیا اخبار جدیدی درباره پیشنهاد الهلال به گوش می‌رسد. پورتال خبری توتومرکاتو وب در خبری مدعی شد الهلال پیشنهاد قراردادی سه ساله به مهدی طارمی ارائه کرده و از آنجایی که او به دلیل آسیایی بودن سهمیه خارجی محسوب نمی‌شود، در نتیجه حضور او در فوتبال عربستان می‌تواند گزینه ایده‌آلی به نظر برسد.
از پرتغال اما اخبار دیگری درباره طارمی به گوش می‌رسد. روزنامه اوجوگو مدعی شده هدف مهدی طارمی حضور در یک لیگ معتبر خارجی است و زمانی که او از حضور در کشورهایی همچون انگلیس، اسپانیا یا ایتالیا ناامید شود، به قاره آسیا بازمی‌گردد.
اوجوگو با اعلام این موضوع نوشت: آرزوی مهدی، حضور در رقابت‌های اروپایی در فصل 2023 – 2022 است، با این علاقه که او در یکی از کشورهای انگلیس، اسپانیا یا ایتالیا بازی کند.
فقط زمانی که تمام احتمالات برای حضور در یک لیگ قدرتمند اروپایی تمام شود، مهدی اعتراف می‌کند که نگاه متفاوتی به پیشنهاد الهلال خواهد داشت، جایی که او دستمزد بالاتری نسبت به حضور در پورتو دریافت می‌کند. با این حال، پروژه ورزشی همیشه ملاک تصمیم‌گیری طارمی بوده و برای او، مسائل مالی در درجه اهمیت پایینی قرار دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه