تخصیص اعتبار به آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور

تخصیص اعتبار به آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه ساخت آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور در این استان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور خبر داد.


به گزارش ایرنا، حسن علیزاده اعلام کرد: این میزان اعتبار از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی برای تکمیل آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور از پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی استان تخصیص یافت.
وی گفت: تخصیص این اعتبار به صورت ۱۰۰درصد است. پیگیری‌ها در راستای تخصیص اعتبارات متمم در تمامی مراحل اجرایی تا بهره‌برداری از این پروژه ادامه خواهد داشت.
علیزاده در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور را بیش از ۹۲ درصد اعلام کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبارات پیش‌بینی شده، این پروژه تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
پروژه ساخت آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور در خراسان جنوبی در سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شد و پس از ۱۲ سال اکنون ۹۲ درصد پیشرفت دارد.
تکمیل این پروژه زیربنایی و پدافند زیستی از مصوبات دور اول و دوم سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی است که نوزدهم شهریور ۱۴۰۰ و آذر ماه سال گذشته انجام شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه