خواستار مشارکت گسترده در روز جهانی قدس هستم

دبیرکل حزب‌الله لبنان:

خواستار مشارکت گسترده در روز جهانی قدس هستم


دبیرکل حزب‌‌الله لبنان شامگاه جمعه از همه مردم برای مشارکت گسترده‌تر در روز جهانی قدس برای حمایت از ملت فلسطین در دفاع از قدس و مسجدالاقصی دعوت کرد. به گزارش فارس، «سید حسن نصرالله» در سخنانش تأکید کرد وقایع بیت‌المقدس، کرانه باختری و سوریه به هم ارتباط داشته و حول محور یک موضوع هستند. 
دبیرکل حزب‌‌الله لبنان در ادامه گفت هفته آینده و در جریان روز جهانی قدس درباره رویدادهای اخیر در جنوب لبنان و نوار غزه صحبت خواهد کرد. وی در ادامه سخنانش گفت: «از همگان برای مشارکت گسترده‌تر برای بزرگداشت روز جهانی قدس به عنوان مقابله‌ای که ملت فلسطین و ملت‌های منطقه در دفاع از قدس و مسجد الاقصی انجام می‌دهند، دعوت می‌کنم».
گفتنی است، گروه‌‌های مقاومت فلسطین روزهای گذشته در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی، شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه را هدف حمله راکتی خود قرار دادند. به دنبال حملات مقاومت، در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه وضعیت فوق‌العاده اعلام و از صهیونیست‌ها خواسته شد به پناهگاه‌ها بروند. 
در پی آن، گروه‌های مقاومت هشدار دادند چنانچه اسرائیل دوباره به غزه تعرض کند، مستقیماً به آن پاسخ داده خواهد شد. مقاومت تأکید کرده تحولات میدانی به‌ویژه در قدس و مسجدالاقصی را دنبال می‌کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه