اجرای طرح ویژه ترافیکی در هسته مرکزی مشهد همزمان با سال تحویل

اجرای طرح ویژه ترافیکی در هسته مرکزی مشهد همزمان با سال تحویل

معاون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای طرح ویژه ترافیکی روز ۲۹ اسفند و تحویل سال ۱۴۰۲ در بافت پیرامونی حرم مطهر و هسته مرکزی شهر خبر داد.


سیدخلیل منبتی در این خصوص گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر به حرم مطهر و هسته مرکزی شهر در روز ۲۹ اسفند و هنگام تحویل سال تمهیدات ویژه‌ای از سوی شورای همتای استان برای پیشگیری از مشکلات و گره‌های ترافیکی پیش‌بینی ‌شده و در این راستا طرح ویژه‌ای اجرایی خواهد شد.
وی اضافه کرد: بر این اساس از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۲۳:۳۰ روز سه‌شنبه اول فروردین ۱۴۰۲ ممنوعیت تردد تمامی وسایل شخصی و موتورسیکلت در محدوده خیابان امام رضا(ع) از میدان بسیج تا حرم مطهر، خیابان شهید نواب صفوی حدفاصل میدان شهدای گوهرشاد تا حرم مطهر، خیابان طبرسی حدفاصل تقاطع غیرهمسطح شهید گمنام تا حرم مطهر، خیابان آیت‌الله شیرازی حدفاصل میدان شهدا تا حرم مطهر، خیابان آیت‌الله خزعلی حدفاصل میدان گنبد سبز تا چهارراه شهدا، خیابان آیت‌الله بهجت تا چهارراه شهدا و خیابان شهید اندرزگو حدفاصل چهارراه خسروی تا میدان بیت‌المقدس اجرا می‌شود.
معاون عمران، حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: با توجه به اجرای محدودیت‌های ترافیکی، به زائران و مجاوران توصیه می‌شود از پارک خودرو در حاشیه معابر منتهی به حرم مطهر در زمان اجرای طرح خودداری کنند زیرا خودروهای پارک شده توسط پلیس به پارکینگ منتقل خواهند شد.
منبتی با بیان اینکه به زائران و مجاوران توصیه می‌شود در این روز از خودرو شخصی در سفرهای منتهی به محدوده مرکزی شهر استفاده نکرده و با وسایل حمل‌ و نقل عمومی در این محدوده تردد داشته باشند، اظهار کرد: همچنین با توجه به تعطیلی پارکینگ‌های مستقر در طرح، زائران و مجاوران می‌توانند از پارکینگ‌های مجاور محدوده طرح استفاده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی افزود: با توجه به اجرای محدودیت‌های ترافیکی پیشنهاد می‌شود زائران و مجاوران پیش از شروع سفر درون‌شهری از نرم‌افزارهای مسیریاب ترافیکی استفاده کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه