کشف ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی

کشف ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان دو دستگاه تریلی کانتینردار حامل ۷۰ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی را توقیف کردند.
به گزارش قدس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به دو دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی‌ها، ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف شد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این زمینه دو دستگاه تریلی را توقیف و دو متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی تأکید کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد. از این رو شهروندان برای مشارکت در این زمینه هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه