۱۲ هزار میلیارد تومان از دارایی‌های خراسان رضوی به کمیته مولدسازی ارسال شد

۱۲ هزار میلیارد تومان از دارایی‌های خراسان رضوی به کمیته مولدسازی ارسال شد


​​​​​​​معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: نزدیک به ۱۲ هزار میلیارد تومان از دارایی‌های دستگاه‌های اجرایی در استان به کمیته هفت نفره مولدسازی اموال و دارایی‌های دولت ارسال شده است.
جواد خدایی روز یکشنبه در نشست با فرمانداران خراسان رضوی افزود: طرح مولدسازی دارای اهمیت است؛ چرا که تأمین اعتبار برخی پروژه‌ها از طریق اجرای طرح تحول و برخی نیز از طریق مولدسازی خواهد بود.
وی بیان کرد: تنها از یک دستگاه در خراسان رضوی حدود ۴۰ملک برای کمیته مولدسازی اعلام کرده‌ایم.
خدایی ادامه داد: با حضور در برخی شهرستان‌ها شاهد وجود اماکن و قطعات زمین بدون استفاده در اختیار دستگاه‌های اجرایی محلی بودم که استفاده از آن‌ها می‌تواند اقتصاد، کشاورزی و صنعت یک شهر به ظاهر کم برخوردار را متحول کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: آنچه برعهده فرمانداران است، رصد و شناسایی زمین‌ها و املاکی است که می‌تواند در قالب مولدسازی، بهره‌برداری و به دبیرخانه مربوط در اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی اعلام شود.
وی خاطر نشان کرد: ۶۰ درصد از اعتبارات مصوبات سفر فروردین ماه امسال رئیس جمهور تا امروز تخصیص یافته است. پیگیری فرمانداران به عنوان یک مطالبه محلی می‌تواند موجب تسریع در روند تکمیل پروژه‌ها شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه