بررسی مشکلات گود فخار محله میرزا‌کوچک خان مشهد

بررسی مشکلات گود فخار محله میرزا‌کوچک خان مشهد

نماینده مردم مشهد و کلات، صبح جمعه همراه با مدیران شهری و مسئولان استانی از گود فخار در محله میرزا کوچک خان مشهد بازدید کرد.


به گزارش قدس خراسان،حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، یکی از چالش‌های اصلی گود فخار را  آبگرفتگی‌هایی دانست که بر اثر خفیف‌ترین بارندگی‌ها در این محله ایجاد می‌شود و گفت: اختلاف سطح موجب شده برای اتصال لوله‌های دفع فاضلاب محله گود فخار به شبکه فاضلاب شهری به ایستگاه‌های پمپاژ مستقل نیاز باشد که راهکار‌های مدیریت اوضاع بررسی شد. 
پژمانفر افزود: مغایرت پروانه‌هایی که پیش از تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی، توسط شهرداری صادر شده با جزئیات این طرح، زمینه‌ساز بروز مشکلاتی شده و مقرر شد با وساطت شورای شهر، شهرداری با اداره کل مسکن و شهرسازی مشکلات را حل کنند.
وی به مشکلات سند خانه‌های این محله پرداخت و گفت: نواقص اسناد مالکیت افزون بر اینکه مشکلاتی در حوزه دریافت پایانکار ایجاد و کنترل اوضاع را از دست شهرداری منطقه خارج کرده است،  فرایند تملک اراضی برای بهسازی گود به دلیل همین مشکلات متوقف شده است.
پژمانفر به نقش سازنده اهالی برای بهبود شرایط منطقه اشاره کرد و گفت: اهالی محله هم باید اراده راسخی برای پرداخت عوارض شهری و هزینه‌های مربوط به آن داشته باشند تا شهرداری بتواند پروژه‌های بهسازی و اصلاح هندسی محله را با سرعت بیشتری دنبال کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه