نیمکت‌نشینی زودهنگام در انتظار پریرا؟

نیمکت‌نشینی زودهنگام در انتظار پریرا؟

مهاجم برزیلی پرسپولیس با وجود سه هفته حضور در ترکیب سرخپوشان پایتخت نتوانسته فعلاً انتظارات را برآورده کند.


یحیی گل‌محمدی به‌دنبال آن است تا بتواند با چینش بهترین ترکیب تیمش را در این دو مسابقه حساس به زمین بفرستد تا سرخپوشان پایتخت بتوانند سربلند از زمین مسابقه خارج شوند و خود را در کورس قهرمانی از سایر تیم‌ها پیش بیندازند. در این میان، مهم‌ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی چگونگی آرایش خط‌حمله تیمش است که با وجود در اختیار داشتن بازیکنان متعدد هنوز تصمیم‌گیری نهایی از سوی سرمربی سرخپوشان پایتخت انجام نشده است.

جایگاه ثابت «عیسی»
عیسی آل‌کثیر در بازگشت دوباره‌اش به ترکیب پرسپولیس توانسته خود را بازیکنی مؤثر در ترکیب سرخپوشان پایتخت نشان بدهد و در مصاف حساس مقابل سپاهان اصفهان هم او موفق شد که در قامت گلزن بدرخشد و فرشته نجات تیمش شد. هر چند هنوز آل‌کثیر در بازگشت دوباره‌اش به لیگ برتر موفق به گلزنی نشده اما به‌نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی برای چینش خط حمله پرسپولیس روی حضور ثابت عیسی آل‌کثیر حساب ویژه‌ای باز کرده و به‌دنبال یک زوج مناسب برای او در خط حمله پرسپولیس می‌گردد.

ناکامی 153 دقیقه‌ای «پریرا»
لیاندرو پریرا آخرین خرید پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی بود؛ بازیکنی که از گامبا اوزاکا ژاپن به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی پیوست و دوری نسبتاً طولانی‌مدت او از میادین باعث شد تا در بدو ورود به پرسپولیس نتواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند. با این‌حال، سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت تا در دیدار با هوادار به مهاجم تیمش فرصت بازی بدهد و سپس او را در مصاف با سپاهان هم در قامت یار جانشین به میدان فرستاد تا آمادگی مهاجم برزیلی را محک بزند. 
پریرا در مصاف با سپاهان نقش مؤثری در ترکیب تیمش داشت و توانست برای تثبیت پیروزی تیم سرخ‌پوشان پایتخت یک ضربه پنالتی را به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی بگیرد اما در نقطه مقابل، دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد و ناکام در گلزنی بود. یحیی گل‌محمدی با وجود ناکامی پریرا در گلزنی در اصفهان، تصمیم گرفت تا در مصاف با نفت مسجدسلیمان به او میدان بدهد اما در مقابل این حریف پایین‌جدولی، لیاندرو پریرا نمایشی دور از انتظار داشت و ناکام در تهدید دروازه حریف بود تا موقعیتش در ترکیب پرسپولیس به‌خطر بیفتد.  

در انتظار یک سورپرایز بزرگ 
مهدی عبدی دیگر گزینه در دسترس یحیی گل‌محمدی است؛ مهاجم جوان اما باتجربه‌ای که در مصاف با نفت مسجدسلیمان به جای پریرا وارد ترکیب پرسپولیس شد و بلافاصله توانست دروازه حریف را فرو بریزد تا آمادگی فنی بالای خود را نشان بدهد و همین آمادگی بالای او سبب شده درباره زوج احتمالی آل‌کثیر در تبریز برای مصاف با تراکتور چندین علامت سؤال به‌وجود آید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه