آماده‌سازی صحنه برای آخرین شعبده

مذاکرات بازگشت مسی به بارسلونا آغاز شد

 آماده‌سازی صحنه برای آخرین شعبده


در حالی که از اواسط جام جهانی فابریتزیو رومانو مدعی شده بود همه چیز برای تمدید قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آماده است و ستاره آرژانتینی هم به صورت ضمنی آمادگی خود را اعلام کرده، جرارد رومرو پس از پایان این رقابت‌ها مدعی شد مسی تمایلی به تمدید قرارداد ندارد. این خبر رومرو با واکنش خبرگزاری‌های فرانسوی روبه‌رو شد و آن‌ها ابتدا این خبر را تکذیب کردند اما با گذشت زمان، نشریات فرانسوی هم از عدم تمایل مسی به تمدید قرارداد خبر دادند تا جایی که دوشنبه شب، «اکیپ» در خبری مدعی شد مسی در مسیر عدم تمدید قرارداد گام بر می‌دارد.
لیونل مسی تنها ساعاتی پس از اینکه گل پیروزی‌بخش پاری‌سن‌ژرمن مقابل لیل را به ثمر رساند، همراه خانواده‌اش به بارسلونا سفر کرد و روز گذشته تصویری از او به همراه سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و پپه کاستا در کنار همسرانشان منتشر شد که نشان از صرف شام با یکدیگر در بارسلونا می‌داد. این تصویر با استوری «آنتونلا روکوزو»، همسر مسی همراه شد که ویدئویی از رانندگی در شهر بارسلونا با موسیقی «من بارسلونا را دوست دارم» را در اینستاگرام خود منتشر کرد اما یک روز پس از همه این اتفاقات، ابتدا رادیو کاتالونیا و سپس جرارد رومرو از آغاز رسمی مذاکرات خورخه مسی با بارسلونا برای بازگشت احتمالی لئو خبر دادند.
پس از شکست پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن‌مونیخ، خورخه مسی به بارسلونا مسافرت کرد و در زمان خروج از شهر اعلام کرد هیچ گونه پیشنهادی از سوی بارسلونا دریافت نکرده است. با گذشت یک هفته از این مصاحبه، خبرنگار اسپانیایی مدعی شده نخستین جلسه بین لاپورتا و خورخه برگزار شده و این دو در خصوص شرایط بازگشت احتمالی لئو، و جشن باشکوهی که بارسلونا در صدد برگزاری آن است تا از دستاوردهای او قدردانی کند، صحبت کردند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه