خبر مسابقه سراسری کتاب‌خوانی نماز تمدید شد

خبر مسابقه سراسری کتاب‌خوانی نماز تمدید شد

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از تمدید مسابقه سراسری کتاب‌خوانی نماز با موضوع کتاب «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه(س)» خبر داد.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حامد صالحی با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصادف شدن ایام نوروز سال ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت عظیم این ماه پر خیر و برکت در آشنایی با سیره اهل بیت(ع) شرکت در این مسابقه کتاب‌خوانی تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
وی افزود: نتایج مسابقه ۱۲ اردیبهشت همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم اعلام می‌شود.
مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز اضافه کرد: این مسابقه سراسری از ۲۷دی به‌صورت همزمان در همه استان‌های کشور در حال برگزاری است و علاقه‌مندان گروه سنی ۱۵سال و بالاتر می‌توانند در آن شرکت کنند. 
صالحی در ادامه، منبع مطالعاتی مسابقه را کتاب «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه(س)»  تألیف حسین قنادی و انتشارات ستاد اقامه نماز معرفی و از ویژگی‌های این کتاب به نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته‌بندی موضوعات و محتوا اشاره کرد.
کتاب نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س) به قلم حسین قنادی است که به تازگی از سوی انتشارات ستاد اقامه نماز منتشر شده است. این کتاب به بررسی زندگانی پر برکت حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخته و سیره عبادی این بانو را در فصل های متعدد شرح می دهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه