اهدای مدال جهانی «مهدی ماهانی» قهرمان پرورش‌اندام به موزه آستان قدس رضوی

اهدای مدال جهانی «مهدی ماهانی» قهرمان پرورش‌اندام به موزه آستان قدس رضوی

قهرمان پرورش اندام، مدال‌هایش را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد. 


مهدی ماهانی ورزشکار پرورش اندام کشور، در مراسمی مدال نقره مسابقات جهانی پرورش اندام ٢٠٢٢ اسپانیا را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.
به گزارش آستان‌نیوز، در این مراسم که صبح دیروز با حضور‌ مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی و جمعی دیگر از مدیران این آستان مقدس در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، مهدی ماهانی، ورزشکار پرورش‌اندام و بازیگر سینما و تلویزیون که به‌تازگی مقام قهرمانی مسابقات جهانی٢٠٢٣ رامسر را هم کسب کرده، مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.
وی در این مراسم با اشاره به انگیزه‌های خود از این اقدام معنوی گفت: از کودکی به واسطه سفرهای زیادی که به مشهد داشتم ارادت خاصی به امام رضا(ع) پیدا کردم. در همان زمان با توجه به مشکلات جسمی ناچار به انجام عمل قلب شدم و به دلایلی این عمل در ٣٣سالگی دوباره تکرار شد که با عنایت ویژه امام رضا(ع) موفقیت‌آمیز بود و به‌طور کامل این مشکل را پشت سر گذاشتم؛ از همان زمان عهد کردم در صورت کسب افتخار ورزشی، مدال خود را به امام رضا(ع) تقدیم کنم.
ماهانی افزود: هر بار که روی صحنه می‌روم با یاد امام رضا(ع) مسابقه را آغاز می‌کنم و در صحنه‌های جهانی هم با پرچم امام رضا(ع) حاضر می‌شوم.
وی تأکید کرد: چندی پیش حکم خادم افتخاری من صادر شد؛ به این مسئله افتخار می‌کنم و معتقدم مدال اصلی را از امام رضا(ع) گرفتم. چیز دیگری از دنیا نمی‌خواهم و حاضرم تا آخر عمر به امام رضا(ع) و زائرانش خدمت کنم.
در انتهای این مراسم با اهدای لوح یادبود و نشان افتخاری حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) به مهدی ماهانی، از این پهلوان ارزشی و قهرمان قدردانی شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه