600تن سهمیه میوه شب عید خراسان رضوی 

600تن سهمیه میوه شب عید خراسان رضوی 


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با توجه به نزدیک شدن عید نوروز، اتحادیه میادین میوه و تره‌بار ۶۰۰ تن میوه شب عید برای استان در نظر گرفته که از این میزان ۴۰۰ تن پرتقال و  ۲۰۰ تن سیب است.   
بیژن ثمینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمار توزیع اقلام اساسی سبد خانوار خراسان رضوی طی ۱۰ ماه نخست سال۱۴۰۱ اظهار کرد: میزان توزیع گوشت قرمز مجاز برای استان در سال۱۴۰۱، ۲هزارو۶۰۸ تن بوده که به همین میزان هم در ۱۰ ماه ابتدای سال جاری گوشت قرمز توزیع شده است. 
وی افزود: میزان توزیع گوشت مرغ مجاز در سال۱۴۰۱، ۳هزارو۷۵۰ تن بوده که به همین میزان هم در ۱۰ ماه ابتدای سال جاری گوشت مرغ توزیع شده است. 
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی عنوان کرد: میزان مجوز برای روغن در سال۱۴۰۱ طی ۱۰ ماه، ۱۵هزار و ۶۲۴ تن بوده که در سال گذشته میزان مجوز و توزیع ۲۶هزار و ۸۸۴ تن بوده است. 
وی درباره توزیع شکر در خراسان رضوی نیز تصریح کرد: میزان مجوز شکر برای استان در سال۱۴۰۱، ۳۹هزار و ۷۷۷ تن و میزان توزیع آن از فروردین تا دی سال جاری، ۱۴هزار و ۹۵۳ تن بوده است. 
ثمینی با اشاره به توزیع برنج در خراسان رضوی بیان کرد: میزان مجوز برنج در سال۱۴۰۱، ۲۰۸هزار و ۸۵۹ تن بوده که از این میزان ۵هزارو۴۵۸ تن در استان توزیع شده است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه