تغییر قاعده بازی با قایدی

اماراتی‌ها دست‌بردار نیستند

تغییر قاعده بازی با قایدی

روزی که علی فتح‌الله زاده به جای مصطفی آجورلو کلیددار باشگاه استقلال شد یکی از چالش‌های پیش روی او در قامت مدیرعامل این باشگاه پرونده بدهی استقلال به باشگاه الشباب الاهلی امارات بابت انتقال مهدی قایدی به استقلال بود، آن روز علی فتح الله زاده مدعی شد مشکلی استقلال را از این بابت تهدید نخواهد کرد اما ارسال نوتیس رسمی باشگاه اماراتی به تهران نشان داد برخلاف ادعای مدیرعامل تازه وارد طرف اماراتی خواهان دریافت مطالبات معوقه اش از استقلال است.


فتح الله زاده که متوجه شده بود دیگر راه گریزی در این پرونده ندارد، با دریافت مصوبه هیئت مدیره، چمدان‌های خود را بست که راهی امارات شود، تا همزمان مشکل گابریل پین و باشگاه الشباب الاهلی را مرتفع سازد، پس از حضور مدیرعامل در امارات به همراه حجت کریمی هواداران به واسطه اظهارات فتح الله زاده و کریمی تصور کردند مشکل برطرف شده اما حالا همزمان با درخشش مهدی قایدی در ترکیب استقلال طرف اماراتی که هنوز نتوانسته مطالباتش را وصول کند، خواستار بازگشت قایدی به این باشگاه شده است.
همزمان با این تحولات رسانه‌های اماراتی نیز با پوشش گسترده این ماجرا، از هواداران الشباب الاهلی سؤال کردند آیا تمایل به بازگشت مهدی قایدی به ترکیب الاهلی دارند یا خیر ؟ که هواداران این باشگاه با قاطعیت از مدیران باشگاه خواسته اند هر چه سریع‌تر مقدمات بازگشت بازیکن جوان ایرانی به این تیم را مهیا کنند.
البته برخی مدعی شدند این موضوع نوعی افزایش فشار رسانه ای بابت وصول مطالبات باشگاه الشباب الاهلی است، اما با توجه به درخشش قایدی در هفته های اخیر بعید نیست باشگاه اماراتی راهبرد خود را در خصوص قایدی تغییر دهد و دوباره خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شود، به همین دلیل اگر مسئولان استقلال نتوانند در روزهای پیش رو این چالش مالی را برطرف کنند باید منتظر انفجار یک بمب ویرانگر در اردوی استقلال باشیم.
از آنجا که فتح‌الله زاده تا به امروز موفقیتی در بدنه مدیریتی استقلال نداشته و در نقل و انتقالات زمستانی به عنوان یک مدیر ناکام از سوی هواداران استقلال لقب گرفت، اگر این اتفاق رخ دهد و مهدی قایدی از ترکیب استقلال خارج شود، بدون شک وی با انتقادات گسترده هواداران استقلال رو به رو خواهد شد.
از طرفی واکنش ساپینتو نیز بدون تردید نسبت به این موضوع منفی خواهد بود؛ چون در حال حاضر وی روی توانمندی‌های مهدی قایدی برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داده است.

​​​​​​​خبرنگار: سینا حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه