پیکان حریف سرسختی است اما می‌خواهیم برنده باشیم

کاپیتان تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد:

پیکان حریف سرسختی است اما می‌خواهیم برنده باشیم


​​​​​​​کاپیتان تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: توانستیم تیم تا دندان مسلح شهداب که مدعی قهرمانی است را شکست دهیم و با پیروزی وارد مرحله پلی‌آف شویم.علیرضا بهبودی در خصوص پیروزی تیم نیان در ماراتن جذاب مقابل شهداب یزد اظهار کرد: از حضور طرفداران نیان که انرژی مضاعفی به ما دادند تشکر می‌کنم. با تیم صدر جدول که در تمام زمینه‌ها تا دندان مسلح و مدعی قهرمانی است مسابقه داشتیم و هر دو تیم والیبال با کیفیتی ارائه کردیم.
خوشحالیم که با پیروزی و برد وارد مرحله پلی‌آف می‌شویم.کاپیتان تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد با اشاره به پایان نیم فصل دوم مسابقات متذکر شد: امیدواریم در پلی‌آف هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم تا شرمنده هوادارانی که سالن را یکپارچه پر کرده بودند، نشویم. پیکان حریف سرسختی است، اما ما هم نیان هستیم و امیدوارم بتوانیم به روند خوب خود در مرحله پلی اف ادامه دهیم.
وی درباره اولین سال حضور نیان الکترونیک در لیگ برتر بیان کرد: نیان سال اولی بود که در لیگ برتر حضور داشت اما ما بازیکن‌ها سال‌هاست که در لیگ برتر کار می‌کنیم و این دو در کنار هم سبب شد نیان الکترونیک در نخستین سال حضور خود به پلی‌آف برسد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه