سایه استقلال بر صدر

با شکست پرسپولیس در آزادی

سایه استقلال بر صدر


​​​​​​​تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم برابر پیکان به پیروزی رسید تا همچنان سایه به سایه صدرنشینان کارش را ادامه دهد. دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، از ساعت ۱۴ دیروز در ورزشگاه پاس تهران آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید. مهدی قایدی(۱۱) و صالح حردانی (۸۴) برای استقلال گل زدند.
بازگشت سیدحسین حسینی به دروازه آبی‌پوشان تا حدودی خیال کادر فنی و هواداران این تیم را برای بسته ماندن دروازه‌شان راحت کرده بود که این امر در دقیقه ۵ با شوت محکم بازیکن پیکان و مهار حسینی اطمینان خاطر بیشتری به آبی‌پوشان داد.
با این حال مهدی قایدی که در هفته‌های اخیر کلید طلایی پیروزی‌های استقلال بوده در دقیقه۱۱ روی یک غافل‌گیری و ضربه‌ای دقیق و فنی از پشت محوطه جریمه دروازه پیکان را باز کرد تا به روند گلزنی‌هایش ادامه دهد.
در نیمه دوم در شرایطی که پیکانی‌ها برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی می‌کردند در دقیقه۸۴ استقلالی‌ها توسط صالح حردانی به گل دوم دست یافتند. محمدجواد آزاده، بازیکن پیکان در دقیقه ۹۵ این دیدار با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.
استقلال با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و همچنان سایه به سایه پرسپولیس و سپاهان کار را برای دیدارهای آینده دنبال خواهد کرد. تیم پیکان هم با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.
دو تیم تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. تراکتور که با سرمربیگری «پاکو خمز» تا رده چهارم جدول هم بالا رفته بود، با این تساوی ۳۳ امتیازی شد و با یک پله سقوط، در رده پنجم جدول قرار گرفت. آلومینیوم هم با ۲۹ امتیاز جای خود را در رده ششم حفظ کرد.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان میهمان تیم ملوان انزلی بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود گل گهر به پایان رسید. در این مسابقه محمدرضا حسینی (۳۳) و مرتضی تبریزی (۵+۴۵) برای گل گهر گلزنی کردند و تک‌گل ملوان هم توسط سجاد بازگیر (۸۱ - پنالتی) به ثمر رسید.
تیم گل گهر با هدایت امیر قلعه‌نویی که در چهار هفته گذشته پیروز نشده بود، سرانجام این طلسم را شکست و با درخشش حسینی که یک گل زد و یک پاس گل داد قوهای انزلی را از پیش رو برداشت. تیم قلعه‌نویی با این برد ۳۴ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت. ملوان هم ۲۲ امتیازی و در رده یازدهم باقی ماند.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتاً به صدر جدول برگردد، با اشتباه‌های عجیب داور که قضاوت پراشتباهی داشت نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت. 
پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در حضور کمتر از 3هزار تماشاگر میزبان هوادار بود که این دیدار با شکست یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. 
پرسپولیس با این شکست ۳۹ امتیازی ماند و با استقلال برابر شد. در صورتی که سپاهان امروز در دربی اصفهان پیروز شود، سه امتیاز از دو تیم تهرانی جلو خواهد افتاد.
دیدار تیم‌های مس رفسنجان و فولاد خوزستان هم با نتیجه 2بر صفر به سود شاگردان ربیعی به اتمام رسید.شاگردان ربیعی با پیروزی در این بازی 28 امتیازی شدند فولاد خوزستان هم با شکست در این دیدار در آستانه سقوط به رده 10 لیگ برتر است.
بازی‌های امروز به شرح زیر است:
مس کرمان- نساجی 15:00
نفت مسجد سلیمان- صنعت نفت آبادان 15:00
سپاهان- ذوب آهن 15:30

برچسب ها :
ارسال دیدگاه