سریع‌تر از همیشه طلایی مثل همیشه

فرزانه فصیحی برای نخستین بار در آسیا قهرمان شد

سریع‌تر از همیشه طلایی مثل همیشه


​​​​​​​مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی قزاقستان در حال پیگیری است که فرزانه فصیحی به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده دو سرعت در بخش زنان قاره کهن در ماده 60 متر به مصاف رقبای خود رفت. فصیحی که در سال‌های اخیر بارها در ماده 60 متر داخل سالن و 100 متر در فضای باز رکورد ایران را جابه‌جا کرده، در مرحله مقدماتی این رویداد هم توانست یک بار دیگر رکوردشکنی کند. 
سریع‌ترین دختر ایران با ثبت زمان 23/7 ثانیه در مرحله مقدماتی موفق شد زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و رکورد 25/7 ثانیه که توسط خودش به ثبت رسیده بود را جابه‌جا کند. 
این رکوردشکنی نوید یک روز فوق‌العاده را برای فرزانه فصیحی می‌داد و در نهایت او در فینال نیز موفق شد با رکورد 28/7 ثانیه به عنوان نخستین نفر از خط پایان عبور کند و بار دیگر مدال طلای مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا را در ماده 60 متر بر گردن بیاویزد.  
فرزانه فصیحی برای نخستین بار بود که توانست طلای آسیا را تجربه کند. این دونده ایرانی که چندی قبل تولد 30 سالگی خود را جشن گرفت، نقره بازی‌های کشورهای اسلامی را در کارنامه دارد و حالا برای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر و رقابت نزدیک با بزرگان جهان خودش را آماده می‌کند.  
اين نخستین مدال طلاى تاريخ دووميدانى زنان ايران در دو سرعت بود كه به سلطه چندين ساله شرق آسيايى‌ها پايان داد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه