مشکل آب هشت روستای شهرستان مشهد برطرف شد

افتتاح چهار پروژه عمرانی در بخش مرکزی مشهد

مشکل آب هشت روستای شهرستان مشهد برطرف شد

فرماندار مشهد گفت: جاده آل که چند سالی است مردم منطقه، آرزوی آسفالت شدن آن را دارند، امروز با اعتباری معادل 7میلیارد تومان آسفالت شد.


محسن داوری در گفت‌وگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: امروز خوشبختانه چهار پروژه را در بخش مرکزی مشهد داشتیم که با افتتاح این طرح‌ها توانستیم بخشی از مشکلات مردم این منطقه را برطرف کنیم.
فرماندار مشهد در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات بخش مرکزی و ناحیه آموزش و پرورش تبادکان بحث آموزشی است، افزود: منطقه تبادکان در کشور پایین‌ترین فضای آموزشی را دارد که امروز ما با کمک خیران توانستیم مدرسه 6 کلاسه را با اعتبار 10 میلیارد تومان در روستای گرجی علیا افتتاح کنیم. با افتتاح این مدرسه حدود 300دانش‌آموز این روستا می‌توانند از امکانات آموزشی بهتری استفاده کنند.
فرماندار مشهد با بیان اینکه حدود 10 سال هیچ کار زیرساختی در بخش مرکزی انجام نشده است، اظهار کرد: در بخش مرکزی متأسفانه زیرساخت‌های مخابراتی دچار اشکال است.
وی افزود: ما امیدوار هستیم تا پایان سال همه مشکلات ارتباطی را در مشهد مقدس برطرف کنیم و امروز یکی از (بی‌تی‌اس)ها در بخش مرکزی با اعتبار 800 میلیون تومان افتتاح شد.
داوری بیان کرد: امروز همچنین منبع آب 500هزار لیتری را در مجتمع آبرسانی امام علی(ع) افتتاح کردیم و حدود 2میلیارد تومان اعتبار داشت که با افتتاح این منبع، دست‌کم هشت روستا آب‌رسانی خواهد شد.
وی گفت: در ایام پیک مصرف آب، روستاهای فرخد و خلق‌آباد دچار کم‌آبی می‌شدند که با افتتاح این منبع آب 500مترمکعبی، مشکل این روستاها برطرف شد و روستاییان می‌توانند از آب پایدار استفاده کنند. فرماندار مشهد در پایان با بیان اینکه در دهه فجر 27 برنامه کلنگ‌زنی اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ایام‌الله فجر خوشبختانه 131 پروژه قابل افتتاح را در مشهد مقدس داشتیم که برای آن‌ها در مجموع هزار و 721میلیارد تومان اعتبار پرداخت شد.

خبرنگار: امیرحسین قربانپور

برچسب ها :
ارسال دیدگاه