تمهیدات ترافیکی راهپیمایی۲۲بهمن در مشهد

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی۲۲بهمن در مشهد

رئیس پلیس راهور مشهد مقدس از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای برپایی مراسم ۲۲ بهمن خبر داد.


سرهنگ عباس عابدینی بیان کرد: با توجه به اینکه مراسم ۲۲ بهمن در مشهد مقدس از ساعت ۹ صبح روز شنبه از میدان ۱۵ خرداد به سمت خیابان امام رضا(ع)، میدان بسیج و در انتها میدان بیت‌المقدس خواهد بود، پلیس راهور نیز برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تمهیداتی را پیش‌بینی کرده است.
رئیس پلیس راهور مشهد مقدس افزود: پلیس راهور نیز محدودیت تردد و ممنوعیت توقف را در روز شنبه خواهد داشت که توقف وسایل نقلیه از ساعت یک بامداد روز شنبه از رینگ میدان ۱۵ خرداد تا مسافت ۵۰ متری از اطراف آن، طول خیابان امام رضا(ع) تا میدان بیت‌المقدس، رینگ میدان بسیج تا ۵۰ متری اطراف آن و همچنین رینگ میدان بیت‌المقدس تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: از بولوار جمهوری اسلامی تا میدان ۱۵ خرداد، از خیابان فدائیان اسلام تا میدان بسیج، خیابان بهار از تقاطع بیسیم به سمت میدان بسیج، طول خیابان خرمشهر از میدان امام خمینی(ره) تا میدان ۱۵خرداد، تقاطع اندرزگو چهارراه خسروی تا میدان بیت‌المقدس تا پایان مراسم، تردد ممنوع است‌.
سرهنگ عابدینی خاطرنشان کرد: اگر وسایل نقلیه با پلیس راهور همکاری نکنند، ما مجبور خواهیم شد محدودیت‌ها را زودتر اجرا کنیم.

خبرنگار: امیرحسین قربان‌پور

برچسب ها :
ارسال دیدگاه