فرمان  رهبرمعظم انقلاب باقیمانده فتنه را خنثی کرد

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در مصاحبه با قدس:

فرمان  رهبرمعظم انقلاب باقیمانده فتنه را خنثی کرد

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی فرمان عفو رهبری در مورد بازداشت‌شدگان حوادث  واغتشاشات اخیر را اقدامی تحسین‌برانگیز، نماد رأفت اسلامی و خنثی‌کننده باقیمانده فتنه ۱۴۰۱ و توطئه‌های دشمن عنوان کرد.


اسدالله بادامچیان در نشستی خبری بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک محبت ویژه فرمودند و جمع کثیری از کسانی را که در اغتشاشات فریب بیگانگان را خوردند و بعداً فهمیدند این فتنه و دسیسه دشمنان است را عفو کردند، اظهار کرد: مبنای اصل ولایت و امامت هم همین است که این نوع افراد را مورد عفو قرار دهند. 
وی افزود: خانواده‌هایی که با حرکات بچه‌هایشان مخالف بودند منتظر این حرکت بودند و باید به اقدام رهبر معظم انقلاب در اداره مملکت تحسین گفت.
وی در خصوص چشم‌انداز مشارکت عمومی در انتخابات اخیر پس از حوادث اخیر و شرایط سیاسی و اقتصادی کشور هم با تأکید بر اینکه ما در شعار جمهوری اسلامی روزبه‌روز رشد کرده و طبق موازین و مکتب اسلام پیش رفته‌ایم، خاطرنشان کرد: مسائل اجتماعی و اقتصادی سبب کاهش و افزایش مشارکت در انتخابات می‌شود و در انتخابات اخیر رفتار دولت آقای روحانی سبب شد حضور مردم در انتخابات کاهش یابد. دولت دوازدهم در نیامدن مردم و مشارکت کمتر مردم مقصر است. ولی من معتقدم پس از این تجربه حتماً مشارکت در انتخابات بعدی افزایش چشمگیری خواهد داشت.وی با یادآوری اینکه فعالیت انتخاباتی در هنگام انتخابات شکل می‌گیرد، اما امر انتخابات جاری است، افزود: همه گروه‌ها مشغول هستند و سعی می‌کنند در انتخابات بعدی شرکت کنند و انتخابات آینده یک انتخابات پر از رقابت‌های شدید در درون اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان خواهد بود و راهی هم غیر از انتخابات وجود ندارد.وی همچنین در واکنش به بیانیه اخیر رئیس دولت اصلاحات در پاسخ به اظهارات یکی از سران فتنه هم بابیان اینکه من برای خاتمی متأسفم، تصریح کرد: وی رئیس‌جمهوری بود که به حرف‌هایش عمل نکرد و من به ایشان گفتم هیچ نظامی رئیس‌جمهور خود را دور نمی‌اندازد، شما طوری رفتار کنید که نظام از او استفاده کند، اما ایشان کارها و رفتارهایی انجام داد که سبب شد در نظام جایی نداشته باشد و رهبری هم از او استفاده نکند. 
وی بابیان اینکه اصلاحات 10 سال پیش مرد و اما کسی توجهی به آن نکرد و به میدان آمدن اصلاح‌طلبان با نامزد اجاره‌ای به نام روحانی و عملکرد او  سبب شد آبروی اصلاحات برود، افزود: اصلاح‌طلبی تمام‌شده و همچنین اصول‌گرایی شعاری هم به پایان رسیده و در گام دوم انقلاب نیاز به تحول جدی داریم.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد مجلس یازدهم هم با اشاره به اینکه در این مجلس دعواهای جناحی و سیاسی وجود ندارد و شاهد یک مجلس همراه هستیم، گفت: البته مجلس یازدهم نتوانسته به‌طور کامل درخواست‌ها و مطالبات مردم را اجرا و محقق کند که باید در فرصت باقیمانده اقدام کند.

​​​​​​​خبرنگار: آرش خلیل‌خانه

برچسب ها :
ارسال دیدگاه