اهدای ۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان حاشیه شهر مشهد

اهدای ۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان حاشیه شهر مشهد


نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در مراسم اهدای 320سری جهیزیه به نوعروسان حاشیه شهر مشهد گفت: طی ۴۴ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، بحران‌ها و حوادث مختلفی را پشت سر گذاشته‌ایم. در این سال‌ها ریزش‌ها و رویش‌ها اتفاق افتاد، هرچند افرادی که در ابتدای انقلاب پای کار بودند؛ اما در ادامه راه در صف دشمن ایستادند.آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی افزود: دو عامل باعث مشکلات ما در این ۴۴ سال از پیروزی انقلاب است. هرکجا اخلاص ما آسیب دید آنجا زمینه مشکلات فراهم شد. هر کجا هم که رسالت اصلی خودمان را فراموش کردیم، دوباره دچار مشکلات شدیم.
امام جمعه مشهد یادآور شد: هر چه در حوزه انقلاب باشد آن نیز در حوزه رسالت سپاه است. سپاه همیشه و در همه عرصه‌ها پای کار بوده است؛ رسیدگی به محرومان، خدمت‌رسانی به مردم، فعالیت در حوزه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی فرهنگی و دیگر حوزه‌ها در مفهوم انقلاب است و سپاه نیز رسالتش خدمت‌رسانی در همه حوزه‌ها بوده است. فرمانده قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب ۳۲۰ سری جهیزیه شامل اقلامی که برای زندگی زوجین ضروری است، به آن‌ها اهدا شد.
سردار جباری افزود: به همت گروه‌های بسیجی در مناطق حاشیه شهر، این خانواده‌ها شناسایی شدند و پس از تکمیل تحقیقات این جهیزیه‌ها به آن‌ها اهدا شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه