کلنگ‌زنی ۵۱۶ پروژه در خراسان شمالی

کلنگ‌زنی ۵۱۶ پروژه در خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۱۶ پروژه با اعتبار ۳۷هزار و ۷۰۰میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.


​​​​​​​حسین‌نژاد در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد پروژه، ۴۶۹ پروژه با اعتبار 6هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح و ۴۷پروژه با اعتبار ۳۱هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در این ایام کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی افزود: رتبه نخست کلنگ‌زنی‌های پروژه‌های امسال دهه فجر در بخش صنعت و معدن با اعتبار ۲۰۰هزار و ۳۵۰میلیارد ریال، آب‌وفاضلاب با اعتبار ۶هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، جهاد کشاورزی با اعتبار ۲هزار و ۴۲۶ میلیارد ریال، شرکت گاز با اعتبار هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال و شهرداری‌ها با اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال است . 
حسین‌نژاد همچنین به رتبه‌بندی پروژه‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: جهاد کشاورزی با اعتبار هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال، آب‌وفاضلاب منطقه‌ای با اعتبار هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال، شرکت برق با اعتبار هزار و ۱۵۹ میلیارد ریال، شهرداری با اعتبار ۴۵۳ میلیارد ریال و صنعت و معدن با اعتبار ۴۵۳میلیارد ریال است. 
وی در ادامه گفت: علاج بخشی سد بیدوار، واحد مرغ مادر گوشتی فاز۱ برآیند نگین، خوراک آماده آبزیان در شهرستان اسفراین، واحد خوراک طیور شرکت دام و صنعت چمنزار در شهرستان فاروج، تولید آلفا آلومینیوم در شهرستان جاجرم و مجموعه تفریحی شهربازی شهر پارک کوثر در شهرستان شیروان از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در استان در ایام دهه فجر هستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه