تقویت سامانه‌های توزیع اقلام اساسی ضروری است

تقویت سامانه‌های توزیع اقلام اساسی ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی خواستار تقویت سامانه‌های توزیع اقلام اساسی شد و گفت: باید نظارت‌ها بر بازار تشدید شود.


به گزارش مهر، جواد اشرفی بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی نباید فقط گزارش‌دهنده باشند بلکه پیگیری برای به سرانجام رسیدن مصوبات نیز از انتظارات ما از دستگاه‌های نظارتی است. جلسه‌های کارگروه تنظیم بازار از مهم‌ترین کمیته‌های اقتصادی بوده و ارتباط بسیار مستقیمی با معیشت و سفره مردم دارد. مصوبات کارگروه تنظیم بازار لازم‌الاجراست و تمامی دستگاه‌های عضو باید در اجرای مصوبات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
اشرفی خواستار افزایش نظارت‌ها بر بازار شد و بیان کرد: ظرفیت‌های لازم برای ذخیره‌سازی مرغ باید انجام گیرد. توزیع گوشت و سایر اقلام اساسی از طریق سامانه‌ها و تحویل درِ منزل طرح بسیار خوبی است، اما باید با بررسی مشکلات موجود و رفع آن‌ها، برای تقویت این سامانه‌ها اقدام کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به خروج دام زنده از استان بیان کرد: در این زمینه، اولویت بر تأمین نیاز بازار استان است. پس از تأمین استان، خروج دام باید به صورت لاشه و با تأییدیه کشتارگاه صورت گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه