چرا شبکه نمایش خانگی را تحریم نمی‌کنید؟

انتقاد صریح تهیه‌کننده «چرا گریه نمی‌کنی؟» از بازیگرانش به خاطر تحریم جشنواره

چرا شبکه نمایش خانگی را تحریم نمی‌کنید؟

رضا محقق، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی همزمان با راهیابی این فیلم به بخش اصلی چهل ‌و یکمین جشنواره فیلم فجر، در گفت‌وگو با مهر درباره موضع‌گیری اعتراضی بازیگران اصلی این فیلم و صدور بیانیه‌ای از سوی آن‌ها با هدف تحریم جشنواره فیلم فجر گفت: همواره کارگردان و بازیگران یک فیلم در اختیار تهیه‌کننده هستند و این تهیه‌کننده است که برای یک فیلم تصمیم می‌گیرد. بازیگر در فیلم بازی‌اش را کرده و حق و حقوقش را هم گرفته است.


 این بازیگران چرا شبکه نمایش خانگی که ماهیانه 3-2 میلیارد از آن درآمد دارند را تحریم نمی‌کنند؟ آیا شبکه نمایش خانگی جزو سینما نیست؟ چرا فیلم‌های خودشان را تحریم نمی‌کنند؟ اگر قرار بر انصاف است باید این‌ها را جواب بدهند. من فیلمی ساخته‌ام که برایش زحمت کشیده‌ام و کسی حق ندارد به من بگوید که اجازه دارم کارم را به جشنواره بدهم یا ندهم یا برای من تعیین تکلیف کند!  
محقق تأکید کرد: هر یک از ما می‌توانیم موضع خودمان را داشته باشیم و از موضع خودمان اظهارنظر کنیم.
تهیه‌کننده «چرا گریه نمی‌کنی؟» درباره احتمال عدم حضور عوامل این فیلم در نشست رسانه‌ای آن در جشنواره هم گفت: روز اول به تنهایی برای حضور فیلم در جشنواره اقدام کردم و برای نشست هم به تنهایی اقدام می‌کنم. 
اگر دوستان علاقه به همراهی داشتند قدمشان روی چشم، اگر هم همراهی نکردند، همان ‌طور که روز اول به تنهایی فرم حضور در جشنواره را پر کردم، قطعاً به تنهایی در نشست رسانه‌ای فیلم حضور پیدا می‌کنم و همه پرسش‌های دوستان را پاسخ خواهم داد. هیچ نگرانی‌ای بابت این مسائل 
ندارم.
پس از راهیابی فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی به جشنواره فیلم فجر، گروهی از بازیگران این فیلم شامل مانی حقیقی، هانیه توسلی، فرشته حسینی، امیرحسین فتحی، باران کوثری، علی مصفا و نهال دشتی با انتشار متنی در فضای مجازی مخالفت خود با حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر را اعلام و به نوعی این رویداد را تحریم کردند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه