ساحلی بازان مشهد راهی بندر می‌شوند

ساحلی بازان مشهد راهی بندر می‌شوند


تیم والیبال ساحلی «دانش و توپ»قرار است به عنوان نخستین نماینده تاریخ والیبال ساحلی مشهد در لیگ برتر شرکت ‌کند. این تیم برای برگزاری نخستین هفته مسابقات راهی بندرعباس خواهد شد. اولین مسابقه دانش و توپ، روز جمعه مقابل فولاد هرمزگان برگزار می شود و به نظر می‌رسد این تیم در گام اول کار سختی را در پیش خواهد داشت. تیم والیبال ساحلی دانش و توپ مشهد در هفته دوم این رقابت‌ها در بوشهر با تیم ساوانای سمنان رقابت می کند و در سومین هفته مسابقات لیگ هم در زاهدان به مصاف رعد پدافند خواهد رفت.
نماینده والیبال مشهد با ترکیب سعید صفاریان، آرش سرابی، مهیار غیاثی و پویا قصابیان به‌عنوان بازیکن و علی عابدی به عنوان سرمربی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد. نکته جالب اینکه عمده کادر فنی و بازیکنان تیم دانش و توپ را مشهدی‌ها تشکیل می‌دهند و حضور بومی‌ها در ترکیب این تیم نویددهنده روزهای خوبی برای والیبال ساحلی مشهد خواهد بود.

قوچان نژاد: صنایع و شرکت‌های استان پای کار والیبال ساحلی نیامدند
جبار قوچان نژاد رئیس هیئت والیبال استان در حاشیه نشست خبری تیم والیبال ساحلی دانش و توپ با اشاره به شروع فعالیت ساحلی بازان در استان گفت: تیم خوبی را از لحاظ فنی و اخلاقی جمع کرده‌ایم و مطمئن باشید با برنامه‌ریزی های صورت گرفته در آینده از والیبال ساحلی خراسان بیشتر می شنویم. چند زمین را به صورت اختصاصی برای والیبال ساحلی در نظر گرفته‌ایم و در حال رایزنی هستیم تا فضای ویژه ای را غیر از امکانات موجود، ایجاد کنیم. وی در ادامه افزود: به دنبال ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی در سطح شهر و کشور هستیم. باید فضایی را ایجاد کنیم تا انرژی و سرزندگی رشته‌های ساحلی را به جوانان منتقل کنیم و موقعیتی را ایجاد کنیم تا جوانان شهرمان از این فضا استفاده کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه