پنجمین جام «طارمی» در چهارمین سال

همه آرزوهایی که برآورده شد

پنجمین جام «طارمی» در چهارمین سال


​​​​​​​پورتو و اسپورتینگ به عنوان دو غول فوتبال پرتغال برگزارکننده مسابقه فینال جام اتحادیه این کشور بودند؛ تورنمنتی که در آن هیچ‌گاه پورتو نتوانسته بود همراه با مهدی طارمی به عنوان قهرمانی آن دست پیدا کند و شاگردان سرجیو کونسیسائو می‌خواستند با غلبه بر رقیب سنتی برای نخستین بار این جام را بالای سر ببرند.
طارمی چهارمین فصل حضورش در تیم پورتو پرتغال را تجربه می‌کند و نکته مهم درباره ستاره ایرانی، دستیابی او به همه جام‌های ممکن در فوتبال پرتغال به جز جام اتحادیه بود که شنبه شب رؤیای مهدی طارمی برابر اسپورتینگ به واقعیت تبدیل شد و او توانست جام قهرمانی جام اتحادیه را هم لمس کند تا ویترین افتخارات دوران فوتبالی‌اش تکمیل شود.
ستاره 30 ساله فوتبال ایران تجربه دو قهرمانی در سوپرجام پرتغال، یک قهرمانی در لیگ برتر پرتغال و یک قهرمانی در جام حذفی پرتغال را همراه با پورتو در کارنامه خود داشت و حالا با این قهرمانی، یک جام دیگر به کارنامه دوران حضور طارمی در پورتو اضافه شد تا او در دوره حضورش در پورتو پنج قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی را تجربه کرده باشد.
مهدی طارمی پیش از ترک فوتبال ایران توانست همراه پرسپولیس دو قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند و یک‌ بار هم در سوپرجام به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و بعد از یک دوره ناموفق در فوتبال قطر، طارمی توانسته در پورتو به شمار جام‌هایش اضافه کند و حالا او در دوران فوتبالی‌اش در پرسپولیس و پورتو جمعاً هشت قهرمانی بدست آورده و دوبار هم عنوان نایب‌قهرمانی را تجربه کرده است. پورتو فاصله‌ای 8 امتیازی تا صدر جدول پرتغال دارد اما مهدی طارمی امیدوار است در فصل جاری بتواند در لیگ برتر و جام حذفی باردیگر همراه با پورتو به جام برسد تا شمار جام‌هایش را هم بتواند دو رقمی کند و به روزهای رؤیایی خود در فوتبال پرتغال ادامه بدهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه