فوت کوزه‌گری!

آرتتا از خواباندن مچ استاد عاجز ماند

فوت کوزه‌گری!


در حساس‌ترین تقابل در دور چهارم جام حذفی فوتبال انگلیس منچسترسیتی که در لیگ برتر انگلیس، رقیب مستقیم آرسنال در صدر جدول به حساب می‌آید، موفق شد با شکست این تیم راهی دور پنجم مسابقات شود.
تیم آرتتا در این فصل مقابل چهار قدرت دیگر فوتبال انگلیس به پیروزی رسیده و درحالی که هنوز هیچ کدام از دو دیدارش در لیگ برتر را مقابل منچسترسیتی به انجام نرسانده در اولین تقابل فصل با سیتیزن‌ها ناکام بود. در این دیدار که درخشش دروازه‌بان‌های ذخیره دو تیم بیش از پیش به چشم آمد، اورتگا دست بالاتر را داشت و شاگردان پپ گواردیولا با تک گل ناتان آکه از سد صدرنشین لیگ برتر گذشتند و درحالی که در دور  گذشته، چلسی را  از دور مسابقات کنار زده بودند، حالا دیگر قدرت فوتبال لندن را هم مغلوب درخشش خود کردند.
سیتی و آرسنال در ادامه فصل، روز 15 فوریه (چهارشنبه 26 بهمن) دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد و در صورتی که روند تیم‌ها به همین صورت باشد، برنده آن تقابل گام بلندی به سمت قهرمانی یا بازپس گرفتن صدر جدول برخواهد داشت. از زمانی که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی شده، هرچند لیگ قهرمانان و جام‌جهانی باشگاه‌ها تنها حسرت آن‌هاست اما در جام حذفی فوتبال انگلیس هم بیش از یک بار موفق به قهرمانی نشده‌اند و درحالی که تعداد قهرمانی‌های سیتی در لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه، هرکدام به چهار رسیده است، آن‌ها جام حذفی را یک بار و با پیروزی پر گل مقابل واتفورد در سال 2019 بالای سر برده‌اند.
حالا و در حالی که تیمِ گواردیولا نخستین تیم حاضر در دور پنجم (دور یک هشتم نهایی) جام حذفی لقب گرفته، سیتیزن‌ها امیدوارند برای دومین‌بار در یک دهه اخیر به فینال مسابقات رسیده و برای دومین بار قهرمانی در این مسابقات را تجربه کنند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه