می‌خواهم زنده بمانم

«قاسمی‌نژاد» و درخششی علیه فراموشی

می‌خواهم زنده بمانم


امین قاسمی‌نژاد را می‌توان یکی از ستاره‌های خاموش‌شده فوتبال ایران معرفی کرد، بازیکنی که در لیگ بیستم و در 34 سالگی توانست با عملکردی خارق‌العاده همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند اما درخشش او در شهرخودرو، هیچ‌‎گاه در استقلال تکرار نشد و دیگر نتوانست در طول یک فصل 10 گل بزند و ناکامی بزرگی را در استقلال تجربه کرد و حتی انتقال قرضی‌اش به گل‌گهر هم نتوانست ناجی این ستاره شود و قاسمی‌نژاد فصل گذشته را با یک گل زده آن‌هم در پیراهن استقلال مقابل مس رفسنجان به پایان برد.
قاسمی‌نژاد امیدوار بود در بازگشت به استقلال بتواند جبران‌مافات کند اما ریکاردوساپینتو از او رضایت فنی نداشت و نامش را در لیست مازاد قرار داد تا بار دیگر با تصمیم امیر قلعه‌نویی، مهاجم 36 ساله به سیرجان بازگردد و قلعه‌نویی قصد داشت در ادامه پروژه احیای ستاره‌های فراموش شده، این‌بار به سراغ امین قاسمی‌نژاد برود و بتواند این مهاجم کهنه‌کار را به فرم ایده‌آل خود بازگرداند.
مهاجم 36 ساله گل‌گهر سیرجان در نیم‌فصل نخست هیچ‌گاه در ترکیب اصلی گل‌گهر قرار نگرفت و در 11 بازی به عنوان یار جانشین به ترکیب گل‌گهر اضافه شد که نتوانست عملکرد تأثیرگذاری داشته باشد و همین مسئله سبب شد امیر قلعه‌نویی نسبت به مهاجم باتجربه تیمش تغییر رویه بدهد و او را از ابتدای نیم‌فصل دوم در ترکیب اصلی گل‌گهر قرار داد که قاسمی‌نژاد توانسته به خوبی پاسخ اعتماد امیر قلعه‌نویی را بدهد.
قاسمی‌نژاد در هفته شانزدهم برابر تراکتور تبریز موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش بازی را به سود گل‌گهر به‌ثمر برساند. در دیدار مقابل مس هم او بهترین نمایش خود در دو فصل اخیر را به اجرا گذاشت و فرشته نجات گل‌گهر شد، به طوری‌که توانست هم در نقش گلزن و هم در نقش گل‌ساز بدرخشد و گل‌گهر را از شکست در دربی سیرجان نجات دهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه