تأکید بر رصد و پایش مداوم بازار و نانوایی‌ها

تأکید بر رصد و پایش مداوم بازار و نانوایی‌ها

فرماندار خوسف بر رصد و پایش مداوم بازار و نظارت بر نانوایی‌ها در شرایط فعلی تأکید کرد.


محمدعلی ایمانی اظهار کرد: در راستای تأمین منافع و تأمین نان مردم همه نانوایی‌ها ملزم به رعایت یک روز تعطیلی در هفته بوده و در ایام مرخصی سهمیه آرد نانوایی باید به نانوایی‌های مجاور تخصیص پیدا کند.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه باید ساعات کار، تعطیلی‌ها و شماره‌های اعلام تخلفات و بازرسی در مقابل هر نانوایی درج شود، یادآور شد: تأمین نیازهای اساسی و روزمره مردم برای ما بیشترین اهمیت را دارد. 
ایمانی ضمن اشاره به ضرورت ایجاد راه‌اندازی مجتمع نانوایی، خواستار شورایی مشترک متشکل از صنعت، معدن و تجارت، اصناف و جهاد کشاورزی شهرستان برای تعیین میزان پخت در یک ساعت مشخص و نظارت بر روند فعالیت نانوایی‌ها شد.
فرماندار شهرستان خوسف با تأکید بر اینکه در بحث تنظیم بازار باید تمامی اقلام و کالاهای اساسی به صورت ۱۰۰ درصد جذب شود، خواستار توزیع اقلام در دورترین نقاط شهرستان شد. ایمانی با اشاره به دستور استاندار بر این موضوع که آنچه در استان مصوب می‌شود باید به صورت متناظر در شهرستان‌ها اجرا شود، خاطرنشان کرد: آنچه در شهرستان نیز مصوب می‌شود مانند قانون لازم‌الاجرا بوده و در صورت اجرا نشدن، دستگاه مسئول باید پاسخگو باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه