رفع بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت

سردار رادان وعده داد

رفع بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به نیشابور آمده بود، به هموطنان وعده داد تا پیش از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران‌کننده است، رفع می‌شود.
سردار احمدرضا رادان روز گذشته در جمع مسئولان در مرکز آموزش شهید مطهری شهرستان نیشابور اظهار کرد: مرکز آموزش سربازی شهید مطهری شهرستان نیشابور این ظرفیت و توانمندی را دارد که با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، به یک قطب آموزشی فراجا با ظرفیت چندین گردان تبدیل شود.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تمام داشته‌های ما مرهون خون شهدا و فداکاری رزمندگان اسلام است و ما تا ابد مدیون رشادت‌ها و جانبازی این عزیزان هستیم.
به گزارش مهر، وی ادامه داد: برای حل مشکلات و کمبودهای ساختاری فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور ابتدا باید مشکلات زیرساختی حل شود.
رادان افزود: بنا داریم با کمک مدیریت اداری شهرستان نیشابور، با تغییر کاربری از برخی زمین‌های مازاد متعلق به نیروی انتظامی برای حل کمبودهای زیرساختی بهره ببریم.
وی تصریح کرد: در مجموعه فرماندهی انتظامی کشور آمادگی خود را اعلام می‌کنیم تا برای انجام این نیاز اساسی شهرستان نیشابور، با کمک شورای تأمین و نیز مدیریت این شهرستان، اقدامات و حمایت‌های مالی و معنوی خود را انجام دهیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه