پلمب 150 مرکز مداخله‌گر پزشکی در 10 ماه

پلمب 150 مرکز مداخله‌گر پزشکی در 10 ماه

۶ مرکز مداخله‌گر پزشکی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعطیل شد.


مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرگونه اقدام درمانی باید در مراکز معتبر و دارای مجوز انجام شود. در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.
به گزارش صدا و سیما، دکتر کاظم غفاریان با بیان اینکه مراکز مداخله‌گر درمان برای انجام خدمات پوست، کاشت مو، تزریق ژل و بوتاکس در مراکزغیرمعتبر اقدام کرده بودند، خاطر نشان کرد: کارشناسان نظارت بر درمان این دانشگاه با دستور قضایی و با همکاری اداره اماکن برای پلمب این مراکز اقدام کردند.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰ مرکز مداخله‌گر درمان شناسایی و پلمب شده است، خاطرنشان کرد: تمامی متخلفان برای پیگیری پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اهمیت گزارش‌های مردمی در راستای برخورد با متخلفان و مداخله‌گران خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند گزارش‌ها و شکایت‌های خود را به سامانه ۱۹۰ اعلام و یا موارد تخلف را در سامانه جامع نظارت معاونت درمان ثبت کنند. وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی معاونت درمان، برخورد قاطع با متخلفان و مداخله‌گران پزشکی است و پرونده‌های مرتبط را برای برخورد به مراجع قضایی ذی‌صلاح ارائه می‌دهیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه