افزایش 2میلیون لیتری مصرف بنزین و شلوغی جایگاه‌ها در مشهد

افزایش 2میلیون لیتری مصرف بنزین و شلوغی جایگاه‌ها در مشهد

صف‌های طولانی و شلوغی این روزهای جایگاه‌های بنزین، نارضایتی و گلایه بسیاری از شهروندان را در پی داشته به طوری که آن‌ها برای پر کردن باک بنزین خودرو خود در برخی از جایگاه‌ها بیشتر از یک ساعت معطل می‌مانند و عده‌ای هم از تعطیلی برخی جایگاه‌ها گلایه دارند.


در این خصوص مدیر پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با رد شایعه تعطیلی جایگاه‌ها به دلیل کمبود بنزین، افزود: هیچ جایگاهی در شهر مشهد به دلیل کمبود بنزین تعطیل نیست و تعطیل هم نخواهد شد. ما هیچ مشکلی از نظر تأمین و توزیع نداریم و همه جایگاه‌های ما فعال و وضعیت ذخیره بنزین هم کامل است.
علی‌اصغر اصغری در گفت‌وگو با قدس با بیان اینکه از زمان تعطیلی 70جایگاه گاز در مشهد به دلیل افت فشار گاز برای تأمین گاز بخش خانگی، حدود 2 میلیون لیتر به مصرف روزانه بنزین در شهر مشهد افزوده شده است، گفت: در حال حاضر مصرف روزانه بنزین در مشهد به رقم 5/7میلیون لیتر رسیده و این موضوع به این دلیل است که بسیاری از خودروهای دوگانه‌سوزی که از گاز سی‌ان‌جی  استفاده می‌کردند، برای تأمین سوخت مورد نیاز خود به جایگاه‌های بنزین روی آورده‌اند.
وی ادامه داد: به محض اینکه شرکت گاز، جایگاه‌های سی‌ان‌جی را فعال کند، ما شاهد کاهش مراجعه مردم به جایگاه‌های بنزین و کوتاه شدن صف‌های این جایگاه‌ها خواهیم بود. وی در خصوص وضعیت توزیع بنزین سوپر در جایگاه‌ها هم با تأکید بر اینکه بنزین سوپر در جایگاه‌ها به صورت دوره‌ای در حال توزیع است، ادامه داد: هر روز در سه جایگاه به صورت دوره‌ای بنزین سوپر توزیع می‌شود و هیچ کمبودی در خصوص بنزین سوپرهم وجود ندارد و در جایگاه‌ها در حال توزیع است. تمام بنزین توزیعی در جایگاه‌های شهر مشهد از نوع استاندارد یورو 4 است و بنزین معمولی درهیچ یک از جایگاه‌های ما عرضه نمی‌شود. 

خبرنگار: توحیدی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه