تیم ملی و عادت به بازی بدون حدادی

فرصت خوب برای پشت خط مانده‌های بسکتبال

تیم ملی و عادت به بازی بدون حدادی


​​​​​​​رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تأکید بر ضرورت کسب امتیاز کامل از آن‌ها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
جواد داوری با یادآوری اینکه نام حامد حدادی به خاطرآسیب دیدگی در ترکیب اولیه اعلام شده به فیبا قرار ندارد، تأکید کرد: حامد حدادی به گردن بسکتبال حق دارد. قطعاً غیبت این بازیکن در ترکیب تیم ملی برای هر دیداری احساس می شود چه برسد به دیدارهای پیش‌رو که اهمیت زیادی هم دارند، اما واقعیت این است که بسکتبال ایران و تیم ملی باید دیر یا زود به بازی بدون حامد حدادی عادت کند. بنابراین از یک منظر می توان به موضوع این‌طور نگاه کرد که آسیب دیدگی حامد حدادی فرصت خوبی است برای بازیکنانی که همیشه پشت این سنتر بوده‌اند و فرصت کمی برای بازی و نمایش توانایی‌هایشان داشته‌اند. 
رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین در مورد برنامه فدراسیون برای اعزام پزشک تیم ملی به چین و کمک به تسریع بهبود حدادی گفت: درست است حدادی را برای دیدار با ژاپن و چین در اختیار نداریم، اما نمی‌توانیم از شرایط او غافل باشیم. با حامد صحبت کرده‌ایم فیزیوتراپ تیم ملی را به چین اعزام کنیم تا به صورت اختصاصی و ویژه با او تمرین داشته 
باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه