تروریستی نامیدن سپاه اوج نادانی است

وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت:

تروریستی نامیدن سپاه اوج نادانی است

وزیر کشور اقدام اتحادیه اروپا برای تروریستی نامیدن سپاه که یک نیروی نظامی رسمی کشوری مستقل است را نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی و اوج نادانی اعضای این اتحادیه خواند و تأکید کرد: برای سپاه بزرگ ما طرح این موضوع هیچ نگرانی ندارد و سپاه کار خود را باقدرت ادامه می‌دهد.


​​​​​​​وی افزود: اگر آن‌ها فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند سپاهی که در دل مردم جا دارد و با تمام قدرت در خدمت مردم است را تضعیف کنند، غلط فکر می‌کنند. وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت اخبار و گمانه‌های منتشرشده در مورد انتصاب وی به دبیری شورای‌عالی امنیت ملی را رد کرد و گفت این‌ها شایعه است. وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درباره ماجرای حقوق نجومی دختر یکی از اعضای شورای شهر که منشی مادرش شده بود و ضرورت بررسی و رصد مشابه در دیگر شوراهای شهر و روستا نیز گفت: به معاون خود دستور داده‌ام با تشکیل کارگروهی این موضوع  را بررسی و در صورت کشف موارد مشابه آن را گزارش کند.وزیر کشور که عضو شورای‌عالی امنیت ملی هم هست در خصوص امکان و احتمال رفع فیلتر پیام‌رسان‌های خارجی هم با تأکید بر اینکه اینترنت  فیلتر نیست و محدودیت اعمال نشده، اظهار کرد: موضوع فقط دو سکوی اینستاگرام و واتساپ است که قبلاً هم اعلام‌شده باید تعهداتی به ما بدهند تا در مورد ادامه فعالیتشان تصمیم‌گیری بشود که تا این لحظه بر مبنای گزارشی که وزارت ارتباطات به ما داده، هنوز تعهدی مبنی بر اینکه مطابق معیارهای ما عمل کنند را نداده‌اند.
وزیر کشور در واکنش به درخواست شماری از مردم تربت‌جام برای برکناری فرماندار این شهر در پی قطعی گاز چندروزه و مشکلاتی که برای آن‌ها به وجود آمد هم گفت: مشکل به دلایل مختلف در شبکه توزیع بود و این شهر هم در انتهای خط لوله قرار داشت، ما تاکنون گزارشی از قصور و تقصیر فرماندار تربت‌جام در این اتفاق نداشته‌ایم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه