رئیس‌جمهور: گرامیداشت شهید سلیمانی، تجلیل از همه خوبی‌هاست

رئیس‌جمهور: گرامیداشت شهید سلیمانی، تجلیل از همه خوبی‌هاست


​​​​​​​رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور گسترده مردم در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: بدون تردید پاسداشت خاطره قهرمان ملی و امت اسلامی و گرامیداشت شهید سلیمانی مرد مبارزه با تروریسم، تجلیل از همه خوبی‌ها و اعلام نفرت از استکبار و نظام سلطه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: ما از سویی بسیار محزون و مصیبت زده هستیم چون بزرگی را از دست دادیم از سوی دیگر بسیار مفتخر و سربلند هستیم به خاطر وجود این شخصیت بزرگ که برای آزادی همگان اندیشه داشت.رئیس‌جمهور تأکید کرد: حاج قاسم ابتدا خودسازی کرد تا بتواند جامعه‌سازی کند. همه بزرگان ما ابتدا راه خودسازی و تقوای الهی را پیشه گرفتند؛ زیرا انسان خودساخته و با تقوا می‌تواند در جامعه تأثیرگذار باشد.
وی اظهار کرد: شهید سلیمانی انقلابی بودن خود را در مردمی بودن معنا می‌کرد، بنابراین همه با او احساس نزدیکی می‌کردند. هم سردار سلیمانی نماد وحدت و همبستگی بود و هم شهید سلیمانی نماد وحدت و همبستگی است.
رئیسی افزود: جمهوری اسلامی چرخه سازش انسان‌های خودساخته است که این چرخه درون‌زاست و نوسان ندارد. شهید سلیمانی پرورش یافته و سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه