دستگیری سارق کابل‌های برق در بیرجند

دستگیری سارق کابل‌های برق در بیرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری سارق کابل‌های برق با کشف 30 فقره سرقت در شهرستان بیرجند خبر داد.


به گزارش قدس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری 13 جوادیه شهرستان بیرجند با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملياتی غافلگيرانه در مخفیگاهش دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بيان کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شد؛ اما با شواهد موجود و اقلام سرقتی کشف شده از نامبرده، به ناچار لب به اعتراف گشود و به 30 فقره سرقت کابل‌های برق اعتراف كرد.
سردار فرشید با اشاره به اینکه با توجه به بازجویی‌های سارق مذکور، دو مالخر شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: در این خصوص سه متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرقانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در سریع‌ترین زمان به فوريت‌های پليسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگيری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه