راه‌اندازی سامانه «دعوت» برای هماهنگی سخنران و روضه‌خوان

راه‌اندازی سامانه «دعوت» برای هماهنگی سخنران و روضه‌خوان

حجت‌الاسلام دایی گفت: اگر قصد دارید در خانه، محله یا محل‌کارتان روضه بگیرید، برای تأمین و هماهنگی سخنران و روضه‌خوان به «سامانه دعوت» مراجعه کرده و درخواست دهید.


حجت‌الاسلام محمد مجید دایی، مدیر مؤسسه روایت حق در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، با اشاره به راه‌اندازی سامانه «دعوت» از روضه‌خوان برای محافل خانگی، محله‌ای، مغازه‌ای و هر محل کاری اظهار کرد: سامانه دعوت وابسته به مؤسسه روایت حق است که از سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد اسلامی مجوز‌های لازم را دریافت کرده و گروهی را با اولویت روضه‌های خانگی تشکیل داده است.
وی در ادامه افزود: الحمدلله در این راستا طلاب باسواد و روضه‌خوانی اعلام آمادگی کرده‌اند و کسانی که درخواست روضه‌خوان برای روضه در خانه، محل کار، مغازه و یا هر فضایی که بشود برنامه روضه‌خوانی را برگزار کرد داشته باشند، افراد اعزام شده و به سخنرانی و روضه‌خوانی می‌پردازند.
حجت الاسلام دایی با اشاره به استقبال مردم از این طرح اظهار کرد: الحمدلله استقبال خوبی از این طرح شده و کسانی که می‌خواهند درخواست سخنران و روضه‌خوان داشته باشند، می‌توانند به روبات‌های ما در پیام‌رسان‌های بله، گپ و تلگرام مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۹۱۲۷۰۰۷۲۴ تماس بگیرند تا درخواست آنان در سامانه ثبت شده و براساس فرم تکمیلی، افراد سخنران و روضه‌خوان به محل درخواستی 
اعزام شوند.
مدیر مؤسسه روایت حق با اشاره به فعالیت‌های مداحان در این طرح نیز اظهار کرد: در این طرح علاوه بر اینکه برادران و خواهران مبلغ مشغول فعالیت هستند، مداحان نیز شرکت دارند اما غالب تمرکز ما در این طرح برای استفاده از طلاب مبلغ است.
حجت‌الاسلام دایی در پایان بیان کرد: این طرح فعلاً در شهرهای قزوین، مشهد، تهران و قم فعال شده و ان شاءالله به زودی دیگر شهرهای کشور نیز اضافه 
خواهند شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه