حمایت بنیاد برکت از ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان

حمایت بنیاد برکت از ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان منعقد شد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند گفت: تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه با بنیاد برکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و عمل به شعار سال ۱۴۰۱ تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، تحقق سیاست‌های مدنظر دانشگاه بیرجند نظیر تسهیل چالش‌های فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان و دریافت تسهیلات مالی با حضور لامعی؛ رئیس دانشگاه بیرجند، ایزدخواه؛ عضو هیئت امنای دانشگاه‌های استان و اکبرپور؛ معاون پژوهش، فناوری و نوآوری و دکتر نیازی؛ معاون توسعه بنیاد برکت در تهران منعقد شد.
اکبرپور افزود: حمایت از هسته‌ها و واحد‌های فناور مستقر در دانشگاه بیرجند در قالب ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان و دانش‌محور ذیل دستورالعمل حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و دانش‌محور بنیاد برکت از مفاد این تفاهم‌نامه است که این طرح‌ها به بنیاد برکت برای حمایت تسهیلاتی معرفی می‌شوند.
وی با بیان اینکه هم اکنون در حال بررسی و معرفی طرح‌ها هستیم گفت: این طرح‌ها می‌توانند از حمایت تسهیلاتی با بهره ۴درصد و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان استفاده کنند. در صورتی که طرح محصول‌محور باشد برای تولید انبوه نیز بنیاد برکت مشارکت خواهد داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه