جذب نخبگان متعهد در آستان قدس رضوی

دکتر مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرد

جذب نخبگان متعهد در آستان قدس رضوی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، برگزاری آزمون استخدامی در این آستان را گامی در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب و تولیت آستان قدس رضوی برای جذب نخبگان و تقویت بدنه کارشناسی اعلام کرد.


دکتر مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: جذب نیروهای کارشناس، متخصص، دغدغه‌مند و نخبه در آستان قدس رضوی، هم مطالبه رهبر معظم انقلاب و هم دغدغه تولیت معزز آستان قدس رضوی است و برگزاری آزمون استخدامی عمومی، پاسخی به این مطالبه و دغدغه مهم خواهد بود. 
رحمتی افزود: رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی، «بهره‌گیری از کارشناسان متدین و انقلابی در بخش‌های گوناگون» را به عنوان یک سفارش مؤکد مطرح کرده‌اند که این نگاه و باور ایشان، مسئولیت ما را دوچندان کرد. 
با توجه به این سفارش مؤکد رهبر معظم انقلاب، تولیت آستان قدس رضوی نیز همواره بر اقدام مؤثر در این خصوص و برنامه‌ریزی برای جذب نخبگان و تقویت بدنه کارشناسی تأکید داشتند و این مسئله یکی از دغدغه‌های مهم ایشان است. 
وی تأکید کرد: در این راستا در دوره کنونی مدیریت و راهبری آستان قدس رضوی، برنامه‌های تحولی در قالب سیاست‌های کلان تدوین و توسط تولیت محترم ابلاغ شده که اجرایی شدن آن نیازمند استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و توانمندی است که دغدغه‌های تحولی این دوره را عینیت ببخشند و برگزاری آزمون استخدامی امروز نیز با همین هدف برنامه‌ریزی شد. 
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی درباره جزئیات این آزمون نیز گفت: شرط اولیه برای داوطلبان آزمون استخدامی آستان قدس رضوی، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد و دکترا تعیین شد و این توانمندی، ابتدا در آزمون کتبی و سپس در مصاحبه تخصصی و گزینش محک خواهد خورد. پس از طی شدن این دو مرحله، افراد نخبه و مستعد برگزیده و در ابتدای شروع به کار نیز در دوره‌های کوتاه‌مدت و فشرده آموزشی شرکت خواهند کرد. 
رحمتی افزود: از برگزاری آزمون استقبال قابل توجهی شده و 2هزار و 300نفر از دانش‌آموختگان این دو مقطع تحصیلی در آزمون استخدامی دوم دی ماه شرکت کردند. این آزمون در ۲۰ رشته از جمله مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت، معماری اسلامی، حسابرسی و حسابداری، کتابداری، مرمت نسخ خطی و سایر رشته‌های مرتبط با مأموریت‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه